کد مطلب: ۴۷۱۹۷۸

چگونه استیکر واتساپ جذاب داشته باشیم؟

چگونه استیکر واتساپ جذاب داشته باشیم؟

استیکر واتساپ، پیشرفت تکنولوژی دنیای مجازی را جذاب‌تر کرد، ورود انواع ایده‌ها و خلاقیت‌ها آن را از یک محیط ساده و معمولی به دنیای شگفت‌انگیز تبدیل کرد. واتساپ یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های مجازی دنیا می‌باشد. اضافه شدن امکانات جدید از جمله امکان استفاده از انواع استیکر عاشقانه و تولدت مبارک به این پیام‌رسان طرفداران آن را بیشتر از قبل راضی کرده است.

استیکر واتساپ ، پیشرفت تکنولوژی دنیای مجازی را جذاب‌تر کرد، ورود انواع ایده‌ها و خلاقیت‌ها آن را از یک محیط ساده و معمولی به دنیای شگفت‌انگیز تبدیل کرد. واتساپ یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های مجازی دنیا می‌باشد. اضافه شدن امکانات جدید از جمله امکان استفاده از انواع استیکر عاشقانه و تولدت مبارک به این پیام‌رسان طرفداران آن را بیشتر از قبل راضی کرده است. فرض کنید که نزدیک زمان تولد یا سالگرد ازدواج و دوستی هستید و دسترسی به خرید هدیه مناسب و رساندن آن به شخص مورد نظرتان ممکن نیست. بهترین کار برای نشان دادن احساس شما استفاده از یکی از انواع استیکر واتساپ که استیکر عاشقانه و تولدت مبارک از پرطرفدارترین آنها می‌باشد. بسیاری از این استیکرها به صورت آماده در واتساپ موجود می‌باشد و امکان استفاده از انواع جدیدتر آن نیز با به‌روزرسانی واتساپ شما ممکن می‌شود.

IMG 20200824 094144

شما می‌توانید با توجه به درجه صمیمیت و نزدیکی خود به افراد نمونه‌های متفاوتی از استیکر تولدت مبارک و استیکر عاشقانه را ارسال کنید. گستردگی و تنوع در ایجاد استیکرها به اندازه تک‌تک کاربرانی است که از پیام‌رسان واتساپ استفاده می‌کنند.

آیا می‌توانیم در پیام‌رسان واتساپ استیکرهای خاص خودمان را بسازیم؟

نیاز به وجود یک بخش جذاب و زیبا مانند استیکر پیام‌رسان واتساپ را متقاعد کرد تا شرایطی فراهم کند تا کاربران بتوانند خودشان دست به تولید استیکر عاشقانه ، تولدت مبارک و استیکرهای متنوع دیگر بزنند. یکی از برنامه‌هایی که در واتساپ امکان درست کردن استیکر را می‌دهد اپلیکیشن استیکر استودیو می‌باشد. برای استفاده از این برنامه کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  • نصب برنامه روی گوشی
  • انتخاب نوع ساخت استیکر که خود شامل دو حالت گرفتن عکس لحظه‌ای و یا انتخاب عکس از آلبوم گوشی می‌‌باشد
  • بارگذاری و ویرایش عکس
  • ذخیره کردن عکس در قالب یک استیکر واتساپ

انواع برنامه‌های ساخت استیکر واتساپ

ساخت استیکرها به دو روش امکان‌پذیر می‌باشد

۱_ ساخت استیکر با اپلیکیشن

از سه مدل برنامه یا اپلیکیشن می‌توانید برای ساخت استیکرها استفاده کنید، تنوع این نوع برنامه‌ها به دلیل امکانات خاصی است که در ایجاد و طراحی استیکرها به وجود می‌آورند.

  • اپلیکیشن sticky

این برنامه کمک می‌کند تا زمینه پشت استیکر شما به شکلی که شما می‌خواهید تنظیم شود.

  • Sticker Maker

این اپلیکیشن کمک می‌کند تا ویرایش مناسبی روی عکس‌هایی که قرار است به صورت استیکر واتساپ استفاده شود انجام شود.

  • Bazaart

این نمونه از برنامه مخصوص آیفون طراحی شده است، که با دانلود این برنامه می‌توانید از عکس‌های خود استیکرهای جالبی تهیه کنید و در واتساپ ارسال کنید.

۲_ ساخت استیکر واتساپ بدون اپلیکیشن

در واقع استیکرها عکس‌هایی هستند که زمینه شفاف دارند و شما می‌توانید با استفاده از برنامه فوتوشاپ در کامپیوتر آنها را طراحی کرده و سپس در واتساپ ارسال کنید. البته عکس‌هایی که برای ساخت استیکر استفاده می‌شود باید دارای شرایط زیر باشد:

✅زمینه شفاف داشته باشند.

✅حجم آنها کمتر از 100 کیلوبایت باشد.

✅دقیقا باید بر اساس پیکسلی که خواسته شده تهیه شود.

✅بر اساس استانداردهای واتساپ باشد.

منابع:

1-fiver.com

2- freepik.com

3-pinterest.com

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مفید بود

  • خیراله سلیمی

    خدمات برق شهرجدیدهشتگردسلام
    کار برقی جزیی وکلی نصب آیفون صوتی وتصویری .نصب لوستر . نصب کولر آبی و سرویس آن در اسرع وقت انجام می دهیم

  • مارال

    خیلی خیلی بده مسافت چرا این رو گذاشتی آشغال