کد مطلب: ۳۴۲۰۱۸

کارت‌های ملی قدیمی باطل شد

کارت‌های ملی قدیمی باطل شد

سخنگوی ثبت احوال گفت: افرادی که تا پایان سال 96 کارت‌های ملی هوشمندشان صادر شده اما برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند، کارت‌های ملی نمونه قدیم آن‌ها باطل شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سیف‌الله ابوترابی اظهار کرد: کسانی که تا پایان سال 96 درخواست کارت ملی هوشمند داده‌اند، کارت هایشان صادر شده و در دفاتر ثبت، پست و پیشخوان مانده؛ اما هنوز برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند، کارت‌های ملی نمونه قدیم آنها از هفته گذشته باطل شده است.

وی ادامه داد: این افراد بایستی هرچه سریعتر برای دریافت کارت‌های ملی هوشمند شان به دفاتر مربوطه مراجعه کنند؛ زیرا کارت‌های ملی نمونه قدیم آنها فاقد اعتبار است.

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال افزود: کلیه کسانی که تاکنون نیز درخواست کارت ملی هوشمند نداشته‌اند تا پایان سال فرصت دارند به دفاتر پست و پیشخوان مراجعه و نسبت به تکمیل ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین کارت‌های ملی نمونه قدیم افرادی که تکمیل ثبت نام انجام داده‌اند تا زمان صدور کارت‌های جدید دارای اعتبار است.

ابوترابی تصریح کرد: کلیه کسانی که فاقد هرگونه کارت ملی هستند مانند کارت اولی‌ها و یا کسانی که کارت‌های ملی هوشمند شان را مفقود کرده‌اند در اولویت ثبت احوال برای صدور کارت هستند و کارت‌های ذخیره شده در ثبت احوال به این افراد اختصاص می‌یابد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.