کد مطلب: ۱۲۱۲

کارگران منتظر خبرهای خوش در هفته کارگر هستند

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور با تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته کارگر گفت: جامعه کارگری در هفته کارگر منتظر خبرهای خوش دولت و مجلس است. فتح‌الله بیات اظهار کرد: کارگران در آستانه هفته کارگر منتظر خبرهای خوش از سوی وزارت کار و نمایندگان مجلس هستند تا بدانند چه کارهایی برایشان انجام داده‌اند

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور با تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته کارگر گفت: جامعه کارگری در هفته کارگر منتظر خبرهای خوش دولت و مجلس است.

فتح‌الله بیات اظهار کرد: کارگران در آستانه هفته کارگر منتظر خبرهای خوش از سوی وزارت کار و نمایندگان مجلس هستند تا بدانند چه کارهایی برایشان انجام داده‌اند یا قرار است که انجام بدهند.

وی ابراز امیدواری کرد که در هفته کارگر از پیشکسوتان و زحمت‌کشان عرصه کارگری که در بخشهای تولید و صنعت خدمت کرده‌اند، تقدیر شود؛ همچنین افرادی که در سنوات گذشته درخصوص قانون کار، آیین ‌نامه‌ها و دستور العمل‌های مربوطه تلاش کرده و بسترهای اشتغال را برای کارگران باز کرده‌اند مورد تشویق و تقدیر قرار بگیرند تا آیندگان و نسل جوان بدانند که دولتمردانشان نسبت به زحمات آنها بی تفاوت نیستند.

بیات در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده هفته کارگر اظهار کرد: همه ساله در خانه کارگر ستادی برای بزرگداشت هفته کارگر تشکیل می‌شود که این ستاد برنامه‌های متعددی را در طول این هفته برنامه‌ریزی و برگزار می‌کند.

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور ادامه داد: خوشبختانه تاکنون راجع به موضوعات و مسایل کارگری و نحوه برگزاری همایش‌ها در ستاد بحث و بررسی شده و نظر دبیر کل خانه کارگر و اعضای ستاد بر این بوده که امسال بزرگداشت خاصی داشته باشیم که بهتر از سالهای قبل باشد.

وی گفت: با توجه به همکاری و مساعدتی که دولت دکتر روحانی و همچنین وزارت کار در این خصوص داشتند انتظار داریم تا برنامه‌هایی را به شکل مشترک داشته باشیم و یکسری برنامه‌های جانبی هم داریم که مثل سنوات گذشته آنها را برگزار می‌کنیم.

بیات برگزاری جشن‌ها و همایشهای مختلف در کارخانجات و شرکتها در سراسر کشور، برنامه‌ بازدید و دیدار کارگران با مقام معظم رهبری و مراجع عظام را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در هفته کارگر برشمرد و گفت: از رییس جمهوری نیز برای حضور در اجتماع بزرگ کارگری دعوت به عمل آورده‌ایم و امیدواریم که ایشان در این اجتماع حضور یابند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.