کد مطلب: ۵۶۸۱۸۷

کاشت مو به روش میکرو SUT بدون جراحی و کوتاهی مو

کاشت مو به روش میکرو SUT بدون جراحی و کوتاهی مو

توجه به این که کاشت مو به روش SUT در حال حاضر به عنوان کامل‎‌ترین و بهترین روش کاشت مو شناخته می‌شود بنابراین مزایای فراوانی نسبت به سایر روش قدیمی وجود خواهد داشت که افراد متعدد را به انجام این روش تشویق می‌کند.

کاشت مو و به دست آوردن موهایی طبیعی از طریق کم خطرترین روش‌‎های موجود و عدم نیاز به کوتاهی مو همواره از موضوعاتی است توسط بسیاری از افراد پیگیری می‌شود. در واقع کوتاهی مو هنگام کاشت و معلوم شدن جای زخم و بخیه در سر که ظاهر ناخوشایندی را ایجاد می‌کند، ممکن است سبب ایجاد تردید در هنگام تصمیم‌گیری برای انجام کاشت مو شده و متقاضیان را از انجام این کار منصرف نماید. این در حالی است که با به روز شدن تجهیزات مورد استفاده در کلینیک‎‌ها، همواره روش‌‎های بی‌خطرتری جایگزین روش‎‌های موجود شده و فرد نیازی به کوتاهی مو پیدا نخواهد کرد.

عوامل متعددی وجود دارند که در کنار یکدیگر جذابیت ظاهری فرد را تشکیل می‌دهند از جمله این عوامل برخورداری از موهایی زیبا و درعین حال پرپشت می‎‌باشد. با توجه به تأثیر بالای مو در جذابیت و پایین‎‌تر نشان دادن سن، بسیاری از افراد پس از کاهش حجم موهای خود و از دست دادن آن تصمیم به انجام روش‎‌های متعددی از جمله خرید شامپوهای گران قیمت، داروهای متعدد و نیز انجام دیگر روش‎‌های بی اثر نموده و بعد از تجربه‎‌ی روش‌‎های مختلف ناامید می‌شوند. این در حالی است که با استفاده از یک روش اصولی و مطمئن و البته پیشرفته می‌توانند در مدت کوتاهی موهای از دست رفته‎‌ی خود را بازیابند.

کاشت مو از جمله روش‎‌های تضمینی و مؤثری است که در طی چند سال گذشته رونق گسترده‎‌ای پیدا کرده‌‎ است. در طی این سال‎‌ها روش‎‌های متعددی برای افزایش درصد موفقیت کاشت و کاهش میزان عوارض آن معرفی شده است. بنابراین بهتر است که بهترین روش ممکن و البته بی‌خطرترین آن را با مشورت پزشک متخصص خود انتخاب نمایید تا از کاشت موی خود رضایت کافی داشته باشید.

انواع روش‎‌های کاشت مو

به دلیل تعدد روش‎‌های مختلف و نیز تنوع دستگاه‎‌های کاشت انتخاب بهترین روش از میان روش‎‌های موجود امری دشوار و گیج کننده و گاهاً حتی استرس‌‎زا می‎‌باشد. اما با تحقیق و بررسی بیشتر در خصوص این روش‎‌ها و مزایا و معایبی که دارند می‌توانید با اطمینان بیشتری در این زمینه گام بردارید.

کاشت به روش FUT ؛ FUT که در واقع یکی از روش‎‌های قدیمی در زمینه‎‌ی کاشت مو محسوب می‌شود در زمان گذشته برای افراد مخصوصی به نو به خود می‌توانست تأثیرگذار باشد؛ ولی امروزه برداشت قسمتی از پوست بانک مو و پیوند زدن آن به مناطق مشخص شده چندان کار جالبی به نظر نمی‌رسد چرا که می‌توان با تجهیزات جدیدتر در مدت زمان کوتاه‎‌تری تراکم بالاتری از مو را به منطقه‎‌ی مورد نیاز پیوند داد.

کاشت به روش FIT؛ پس FUT روش پیشرفته‌‎تری به نام FIT با هدف بهبود معایب روش پیشین معرفی شد که این روش نیز اگر چه توانسته بود سطح عملکرد بالاتری را در کاشت مو به ارمغان آورد اما باز هم به دلیل معایب مختلفی چون نیاز به جلسات مختلف، تورم و خون‌ریزی در محل کاشت، نیاز به استراحت جهت سپری نمودن دوران نقاهت و… این تکنیک نتوانست مدت طولانی دوام بیاورد.

کاشت به روش BHD؛ عمده تفاوت BHD با دیگر روش‎‌های کاشت مو در انتخاب بانک مناسب مو جهت کاشت بود. در واقع در سایر روش‌‎های پیشین معمولاً بانک مو از قسمت موهای سر (پشت سر) که تراکم بالاتری داشتند گرفته می‌شد این درحالی است که در این روش بانک مو از موهای قسمت‎‌ها دیگر بدن گرفته شده مثل ریش.

کاشت مو به روش SUT؛ بالاخره بعد از تلاش‎‌های بسیار مخترعان توانستند تجهیزاتی را در زمینه‎‌ی کاشت مو تولید کنند که بتواند همزمان کمترین عوارض و بالاترین بازدهی را به متقاضیان ارائه دهد. SUT از جمله روش‎‌‎‌های کم خطر کاشت مو بوده که توانسته در سراسر جهان علاقمندان بسیاری را به خود جلب کند و دلیل این حجم از اشتیاق به استفاده از این روش، علاوه کاهش معایب و عوارض، ماندگاری موهای کاشته شده یعنی چیزی که هر فردی بعد از انجام کاشت انتظار دارد می‎‌باشد.

کاشت به روش میکرو SUT؛ در این روش کاشت نیز متخصص می‌تواند با سرعت بسیار بالایی به استخراج گرافت و کاشت موها بپردازد به طوری که کلیه‎‌ی اعمال کاشت تنها در یک جلسه‎‌ی ۸ ساعته به پایان خواهد رسید و هیچ‌گونه بخیه یا برشی نیز در سر او ایجاد نخواهد شد. روش میکرو SUT برای افرادی که در ناحیه‎‌ی هیر لاین و شقیقه نیاز به کاشت مو دارند یک روش بسیار مناسب محسوب می‌شود چرا که دیگر نیازی به تراشیدن و کوتاهی مو وجود نداشته و افراد به آسودگی می‌توانند به انجام این جراحی بپردازند.

کاشت مو به روش SUPER SUT؛ در صورتی که به دنبال یک کاشت موفق و بدون درد و خونریزی هستید SUPER SUT می‌تواند گزینه‎‌ی بسیار مناسبی باشد. چرا که در این روش دستگاه‎‌های اتوماتیک در سایز میکرو اقدام به برداشت فولیکول مو از قسمت بانک مو کرده و سپس بعد از جداسازی گرافت‎‌ها و طراحی لیزری خط رویش مو، اقدام به کاشت میلیمتری می‎‌نماید.

لازم به ذکر است که روش‎‌های مختلف SUT از لحاظ عملکرد تفاوت چندانی نداشته و فقط در ظرافت نهایی کار و خط رویش مو با یکدیگر متفاوت می‌‎باشند. که شما می‌توانید از میان این روش‌‎ها متناسب‎‌ترین آن با نوع پوست و بانک موی خود و نیز دیگر عوامل تأثیرگذار در این زمینه انتخاب نمایید.

مزایای کاشت مو SUT

با توجه به این که کاشت مو به روش SUT در حال حاضر به عنوان کامل‎‌ترین و بهترین روش کاشت مو شناخته می‌شود بنابراین مزایای فراوانی نسبت به سایر روش قدیمی وجود خواهد داشت که افراد متعدد را به انجام این روش تشویق می‌کند. از جمله این مزایا می‌توان به:

عدم ایجاد جای زخم؛ ایجاد زخم و مشخص بودن جای بخیه از جمله معایبی بود که در روش‎‌های پیشین شاهد آن بودیم اما در روش SUT به دلیل استفاده از دستگاه‎‌های میکرومتری دیگر نیازی به ایجاد پیوند، بخیه زدن و… وجود نداشته و تنها ممکن است گاهی نقاطی بسیار کوچک که حاصل برداشت مو هستند، در صورت تراشیدن موی سر مشخص شود.

عدم ایجاد درد؛ همان طور که اشاره کرده بودیم یکی از عواملی که منجر به تغییر روش‎‌های قدیمی و جایگزینی روش‎‌های جدیدی نظیر SUT می‌شد، احساس درد و عوارض متعدد تا مدتی پس از انجام کاشت بود اما خوشبختانه در روش‌‎های جدید کاشت مو چنین مسائلی وجود نداشته و متقاضیان یک کاشت بدون درد و عوارض را تجربه خواهند کرد.

کاشت تعداد زیادی از مو تنها در یک جلسه؛ یکی دیگر مزیت‎‌های بزرگ روش‎‌های SUT امکان برداشت و کاشت فولیکول‌‎های مو تا حدود سه برابر سایر روش‎‌ها ( تا ۱۴۰۰۰ تارمو) می‎‌باشد. بنابراین این روش علی‌رقم کم خطر بودن بازدهی بسیار بالاتری نسبت به سایر روش‎‌ها خواهد داشت.

امکان استفاده موهای بخش‎‌های مختلف بدن به عنوان بانک مو؛ معمولاً در روش‌های دیگر کاشت، بانک مو به مکان‎‌های خاصی محدود می‌شد. که پیاز مویی ضعیف تر دارد و مناسب نیست

ایجاد خط مویی طبیعی؛ یکی از نقاط بسیار مهم و حساس در هنگام کاشت، خط موی فرد است زیرا در صورتی که کاشت در این قسمت به خوبی صورت نپذیرد ممکن است موها حالت طبیعی نداشته و بسیار مصنوعی به نظر برسند. به همین دلیل یکی از مهم‎‌ترین مسائلی که در کلینیک VIP مورد توجه قرار می‌گیرد استفاده از جدیدترین تکنولوژی‎‌های موجود و دستگاه سه بعدی لیزری برای ایجاد خط رویشی طبیعی متناسب با درخواست متقاضی می‌باشد.

چه افرادی مناسب کاشت مو به روش SUT هستند؟

یکی از سؤالاتی که معمولاً در هنگام تصمیم‌گیری برای کاشت مو‎ مطرح می‌شود این است که آیا ما کاندید مناسبی برای انجام کاشت هستیم یا خیر؟ پزشک متخصص کاشت موی مدنظر شما در واقع بهترین فردی است که پس از معاینات لازم می‌تواند شما را در أخذ یک تصمیم درست راهنمایی کند. اما به طور کلی افراد دارای طاسی. افرادی که دارای موهایی کم پشت در نواحی مختلفی چون سر، ریش، مژه و.. هستند می‌تواند گزینه‎‌ی بسیار مناسبی جهت انجام این روش باشند.

چه افرادی نمی‌توانند اقدام به کاشت مو از روش SUT کنند؟

با وجود این که کاشت مو‌‎ها به روش SUT یک روش کم خطر است ولی با این حال چون یک نوع جراحی محسوب می‌شود شرایط پاتولوژیکی می‌تواند منجر به ایجاد مشکلات مختلف شود. بنابراین به افرادی که مبتلا به دیابت کنترل نشده، التهاب کنترل نشده، دارای حساسیت به داروهای بی حسی، دارای بیماری‎‌های عفونی نظیر ایدز یا هپاتیت، مبتلا به مشکلات انعقادی خون هستند توصیه می‌کنیم که سوابق پزشکی خود را با پزشک درمیان گذاشته و او را از این وضعیت مطلع کنید تا در صورت لزوم از سایر روش‎‌های موجود استفاده نمایید.

از چه سنی می‌توان اقدام به کاشت از روش SUT نمود؟

پس از مشخص شدن الگوی ریزش مو مثلاً در سنین ۲۵ سالگی به بالا افراد می‌توانند به فکر کاشت مو از طریق روش SUT باشند. اما تا قبل از این سنین به علت امکان ریزش مو پس از پیوند بهتر است که هیچ‌گونه تصمیم گیری مبنی بر کاشت از طریق هیچ یک از روش‎‌های موجود صورت نپذیرد. بنابراین انجام کاشت در سنین پایین به علت از دست دادن موهای کاشته شده یک نوع ریسک بوده و ممکن است متحمل ضرر مالی شوید.

نتیجه‎‌ی روشSUT چند وقت بعد از کاشت ظاهر خواهد شد؟

IMG 20210802 110251

معمولاً حدود ۱ تا سه روز بعد کاشت پیاز‎‌های مو ریشه دار خواهند شد و زخم‎‌هایی که به وجود آمده نیز یک الی دو هفته بعد شروع به ریزش می‎‌کنند. در ۳ ماه اول پس از جراحی، موهای کاشته شده رشد کرده و سپس دچار ریزش می‌شوند و بعد حدود ۱۰ الی ۱۴ هفته به فاز استراحت وارد می‌شوند. بعد از گذراندن این دوره‎‌ها، مو دوباره شروع به رشد می‌کند. رسیدن به مرحله‎‌ی رشد کامل مو ممکن است حتی تا یک سال نیز به طول بیانجامد بنابراین باید صبور بود و اجازه داد تا موها به آرامی مسیر رشد خود را طی نمایند.

مراقبت‌‎های بعد از کاشت

حتی اگر یک کاشت موفق و باکیفیتی را داشته باشید در صورتی که به توصیه‎‌های پزشک خود گوش فرا ندهید و مراقبت‎‌های لازم را انجام ندهید ممکن است نتوانید به نتیجه‎‌ی مناسبی دست پیدا کنید. بنابراین سعی کنید مراقبت‌‎هایی چون عدم مصرف تنباکو و یا الکل بعد از کاشت مو، عدم لمس ناحیه‎‌ی جراحی شده در هنگام شستو شوی سر و حمام کردن، عدم انجام ورزش‌‎های سنگین.

کلینیک مناسب کاشت مو

استفاده از روش SUT در صورتی که توسط فرد متخصص و با مهارت و نیز در کلینیک تخصصی کاشت مو صورت نپذیرد نه تنها نمی‌تواند نتیجه‎‌ی موفقیت آمیزی را حاصل نماید بلکه حتی ممکن است موجب ایجاد عوارض و خطرات متعددی در سلامت فرد متقاضی شود. بنابراین انتخاب یک کلینیک مناسب بعد از شناخت روش‌‎های متعدد کاشت از مسائل بسیار ضروری محسوب می‌شود. در این قسمت برای آگاهی بیشتر شما عزیزان و سهولت در انتخاب مرکز مناسب کاشت مو به بررسی ویژگی‎‌های یک کلینیک کاشت موی مناسب پرداخته‌‎ایم.

داشتن مجوز رسمی؛ برخورداری از مجوز رسمی وزارت بهداشت یکی از مهم‎‌ترین ویژگی‎‌های تعیین کننده قانونی بودن آن مرکز می‌‎باشد. این مجوز می‎‌بایست به گونه‎‌ای در کلینیک کاشت مو قرار گرفته باشد که مراجعین بتوانند به راحتی آن را مشاهده نمایند و از قانونی بودن مرکز اطمینان حاصل نمایند. این مجوزها به منظور حفظ سلامت بیماران و رعایت حقوق آن‎‌ها در اختیار کلینیک‎‌ها قرار می‌گیرد؛ بنابراین افراد دارنده این مجوز مجبور به رعایت قوانین مختلفی هستند. از میان قوانین لازم الاجرا می‌توان به این موارد اشاره نمود: تمامی پزشکان فعال در مرکز پوست و مو می‎‌بایست دارنده‌‎ی مجوز و مدرک تخصصی در این زمینه باشند، تمامی استاندارهای لازم در تجهیزات مورد استفاده و سیستم تهویه هوا و نیز اتاق جراحی و معاینه را داشته باشند.

احترام به مراجعین؛ متأسفانه یکی از موضوعاتی که با ورود به مراکز مختلف ممکن است با آن روبرو شویم عدم پاسخگویی درست و مناسب به سؤالات متقاضیان است. این موضوع سبب می‌شود تا مراجعه کننده موضوعات بسیار مهمی که لازم است عنوان کند نیز فراموش کند. بنابراین رفتار مناسب کارکنان یک کلینیک کاشت مو، پاسخگویی درست به مراجعه کنندگان و پشتیبانی از آن‎‌ها از جمله ویژگی‎‌های بسیار مهم در هنگام انتخاب کلینیک مناسب کاشت مو می‌‎باشد.

مهارت و پزشکان؛ در اختیار داشتن تجربه، مهارت، دانش در یک پزشک از عوامل تعیین کننده‎‌ی نتیجه‌‎ی این کار می‌‎باشد. در واقع این سه در کنار هم می‌توانند تجربه‎‌ی یک کاشت موفق را برای شما رقم بزنند.

تنوع روش‌‎های کاشت؛ برخورداری از مهارت در تمامی روش‎‌های کاشت و نیز در خصوص کار با تجهیزات مدرن می‌تواند در بروز نتایج مثبت و منفی بسیار تأثیرگذار باشد. پس حتماً قبل از انتخاب کلینیک مدنظر خود از تجربه و مهارت پزشکانی که در آن‎‌ جا مشغول به کار هستند اطلاع یافته و به تحقیق و بررسی در خصوص سوابق کاری پزشک بپردازید تا به نحو بهتری به انتخاب بهترین کلینیک پوست و مو بپردازید.

مشاوره رایگان قبل از کاشت مو؛ یکی از خدمات ارزشمندی که در کلینیک‎‌های پوست و مو انجام می‌شود انجام مشاوره با قیمت پایین و یا رایگان قبل از اقدام به کاشت می‎‌باشد. در کلینیک VIP نیز کلیه‎‌ی اعمال مشاوره، اسکن و آنالیز بانک موی افراد به صورت رایگان انجام می‌شود. این اعمال در این کلینیک توسط جدیدترین دستگاه‎‌های تمام اتوماتیک اسکن و لیزر انجام شده و سپس به صورت تخصصی میزان بانک موی فرد، میزان طاسی را تشخیص داده و بنابر اطلاعات این آنالیز پزشک مناسب‎‌ترین روش جهت انجام کاشت مو را پیشنهاد می‌کند.

IMG 20210802 110322

چه مواردی در هنگام مشاوره مورد بررسی قرار می‌گیرد؟

در این مشاوره عوامل متعددی چون دلایل ریزش مو، این که اصلاً فرد متقاضی جزو کاندیدهای مناسب کاشت مو است یا خیر، گرافت‎‌های بانک مو از نظر ضخامت و تعداد تار مو، درصد چربی پوست، کشش پوستی، رطوبت پوست رنگدانه‌‎های مو مورد بررسی قرار می‌گیرد و در خصوص نحوه انجام عمل کاشت و تراکم موی مورد نیاز با متقاضی صحبت می‌شود تا به میزان بالایی از موفقیت دست یابد.

هزینه‎‌‌ی کاشت مو به روش SUT

یکی از سؤالات عمده‌‎ای که در زمینه‌‎ی کاشت مو پرسیده می‌شود هزینه‎‌ی این کار می‎‌باشد. باید عرض کنیم که هزینه‎‌ی این کار را به صورت دقیق نمی‌توان مشخص نمود چرا که فاکتورهای متعددی نظیر الگوی کاشت، تعداد گرفت‎‌ها، دستمزد پزشک در این امر تأثیرگذار بوده و آن را تعیین می‌کند. ولی به طور کلی می‌توان گفت که این هزینه از ۶ میلیون تا ۱۵ میلیون تومان متغیر می‌‎باشد. نکته‎‌ای که در خصوص هزینه‎‌ی کاشت مو وجود دارد این است که ارزان و یا گران بودن قیمت‎‌ها دلیلی بر بالا بودن کیفیت کاشت نمی‌باشد چرا که ممکن است کلینیک‎‌هایی با بهترین خدمات از قیمت منصفانه‌‎تری نسبت به سایرین برخوردار باشند. پس به هیچ عنوان قیمت خدمات را به تنهایی معیار انتخاب کلینیک کاشت مو قرار ندهید بلکه سعی کنید کلینیکی را انتخاب نمایید که تمامی ویژگی‎‌های ذکر شده در کنار قیمت مناسب را با هم داشته باشد.

در صورت تمایل به انجام مشاوره و آنالیز بانک موی خود می‌توانید به سایت کلینیک VIP مراجعه نمایید. در این کلینیک با استفاده از جدیدترین ابزارها و تجهیزات اتوماتیکی روز اروپا اقدام به آنلالیز و انجام مراحل کاشت و ایجاد خط رویشی طبیعی می‌‎نمایند. در کلینیک کاشت مو VIP انواع روش‎‌های کاشت مو از قبیل SUT ,FIT ,FUT ترکیبی و فوق ترکیبی با بالاترین تراکم و ظرافت توسط تیم پزشک متخصص و مجرب تنها در یک یا دو جلسه به صورت تضمینی انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و ارتباط با کارشناسان آن می‌توانید به آدرس vipkasht.com مراجعه نموده و یا با شماره تماس ۰۹۱۲۰۹۹۸۷۱۵ و ۴۴۱۵۸۰۱۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.