کد مطلب: ۶۵۴۸۳۶

کالابرگ به مردم داده می‌شود؟

کالابرگ به مردم داده می‌شود؟

قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: سخت‌افزار جدیدی به نام کالابرگ ایجاد نمی‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با وجود اینکه سخت‌افزاری به نام کالابرگ وجود ندارد مردم باید منتظر کالابرگ باشند؟

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مفتح گفت: سخت‌افزار جدیدی به نام کالابرگ ایجاد نمی‌شود، بلکه از زیرساخت‌های موجود مانند کارت‌های بانکی استفاده خواهد شد.

در مرحله‌ای که سامانه تکمیل و اعلام شود، افراد مایل به دریافت کالای ارزان، می‌توانند به مکان‌های مشخص مراجعه کنند.

او می‌گوید: تا سه ماه آینده امکان ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات در سامانه وجود خواهد داشت و مبلغ یارانه برای افرادی که اطلاعات آن‌ها تائید شود از روز اول پرداختی‌ها، محفوظ است.

با اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها و واریز یارانه کمک‌ معیشتی برای مردم، قیمت جدید چهار قلم کالای اساسی از ۲۲ اردیبهشت قیمت‌های جدید برای چهار قلم کالای اساسی اعلام شد.

قیمت مصوب چهار قلم کالای مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات افزایش یافت. در ازای اینافزایش قیمت یارانه‌ای ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی به ازای هر فرد برای خانوار‌ها واریز شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • لرستان

    سلام به خدمت اقای رییسی بخدا یه کباب مرغ ارزومون بود ماهی یه بار بخوریم حالا چه جوری بخوری تورا به همون خدا قسم میدم یه کم قیمت هارو بیارید پایین تا قدرت خرید داشته باشیم وپول نقد بهمون بدید تا خودمون مدیریت میکنیم از طرف مردم همیشه محروم لرستان بدادمون برسید یا علی

  • مریم

    چرا یارانه نقدی ما به کالابرگ تغییر کنه ما کالابرگ نمی‌خواهیم آقایون دولتی برای دلال کالا درآمد درست میکنه

  • ناشناس

    متاسفم برای این همه عدم آگاهی، هیچ اطلاعاتی از این طرح ندارین این همه اعتراض هم میکنید. صبر کنید متوجه میشین این اقدام به نفع خود مردم و محرومین.

  • ناشناس

    آقا یکی هم پیدا شده به داد محرومین برسه با ندونم کاری نذارین. خواهشن قبل از هر نظری یکم اطلاعات، دانش و سطح فکریتونو ببرین بالا

  • ناشناس

    به نظر من یارانه حق هر ایرانی است بیت المال به هر ایرانی تعلق دارد دهک بندی یعنی چه فرق میزارید برا چی حق به مشت کارگر وکارمند بازنشسته که اطلاعاتشون تو سیستم هستش میدید به یه عده تریالدر که هیچ اطلاعاتی تو سیستم ندارند بهترین خونه وماشین ویلا وسرمایه که تو حساب پدر یا مادرشون هست که یارانه نمیگیرن چون چیزی بنام ندارن دهک یک حساب شده وهرنفر چهارصد گرفته اند بیمه هم نیستن چون نیازی ندارن به همین علت هیچ اطلاعاتی توسیستم ندارن من ده مورد سراغ دارم انصافا این عدالته

  • ناشناس

    ما یارانه میخواهم پول نقد میخواهم

  • وحید

    لطفا پول نقد بدید کالا بدرد ما نمیخوره صدای مارو برسونید به دولتت…

  • وحید

    لطفا نقدی بدید ما کالابرگ نمیخواهیم…

  • وحید

    لطفا نقدر واریز کنید کالا برگ نمیخواهیم ….

  • الی

    ما یارانه نقدی میخایم ک خودمون بتونیم مدیریت کنیم لطفا