کد مطلب: ۳۷۴۷۵۹

کاهش قیمت لیر ترکیه و ۲۱ ارز دیگر

کاهش قیمت لیر ترکیه و 21 ارز دیگر

بانک مرکزی امروز سه‌شنبه نرخ 47 ارز را اعلام کرد که بر این اساس نرخ 14 ارز افزایش و قیمت 22 واحد پولی مانند لیر کاهش و بهای 11 ارز دیگر ثابت مانده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بانک مرکزی امروز ‌سه‌شنبه 24 اردیبهشت نرخ 47 ارز را اعلام کرد که بر این اساس نرخ 14 ارز از جمله قیمت یورو افزایش، قیمت 22 واحد پولی مانند پوند و لیر کاهش و بهای دلار و 10 ارز دیگر ثابت مانده است.

ارز بانک مرکزی

بانک مرکزی امروزسه‌شنبه نرخ 47 ارز را علام کرد که بر این اساس نرخ 14 ارز از جمله یورو افزایش و قیمت 22 واحد پولی مانند پوند و لیر کاهش و بهای دلار و 10 ارز دیگر نیز ثابت مانده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چقدر. روغ خدايا خودت جوابشان را بده ما ديگر عاجزيم

  • ناشناس

    خیلی جالب است ماشینهایی دست دوم مدل ۲۰۰۸ به بالا در برند یوهوندا. تویوتا ،بنز ،ولوو،به قیمت پراید درایران است که اگر دولت بفکر سلامتی مردم بود هرگز اجازه به ایران خودرو نمیداد.پراید وپژووخودروهای چینی تولید کنند نود درصد مرگ مردم که ناشی از تصادفات است این خودروها است اگر اجازه ورود این خودروها را میداد مقایسه با این خودروها شورایی رقابت قابل درک می شد.دشمنان ما خیالشان راحته که با ما نمی جنگند چون بعضی از مسئولین ما خود کار دشمن آسان کرده از داخل مردم را دارند نابود میکنندوزحمت را برای دشمنان کم کردند از ابتدای سال تاکنون ۶۰۰ نفردرتصادف بااین خودرو ها جان باختند که جنگ جهانی دوم این همه کشته در دوماه نداد […]