کد مطلب: ۲۶۳۰۲۸

کسب و کار خانگی راهکاری مناسب برای ایجاد درآمد و اشتغال است

کسب و کار خانگی راهکاری مناسب برای ایجاد درآمد و اشتغال است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: کسب‌‌وکار خانگی راهکاری مناسب برای ایجاد درآمد و اشتغال است.

محمدرضا صفی‌خانی اظهار کرد: امروزه کسب‌وکارهای خانگی راهکاری مناسب برای ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می‌شود که در تمام دنیا مرسوم است.

به گزارش تجارت‌نیوز ،صفی‌خانی بیان کرد: در همین راستا طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در هشت استان کشور ازجمله لرستان اجرایی می‌شود که هدف آن اشتغالزایی پایدار است.

صفی‌خانی با بیان اینکه اجرای این طرح ضمن شناسایی ظرفیت‌ها و مزایای استان باعث اتصال تولیدکننده به بازار می‌شود، افزود: تعیین مزیت‌ها، اولویت‌بندی مشاغل استان، آموزش توانمندسازی، شناسایی بازارهای هدف و… از مراحل مختلف طرح است که در صورت بررسی دقیق و درست عملیاتی شدن می‌تواند سبب ایجاد تحولی بزرگ در اشتغال منطقه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه به لزوم توسعه تولید بدون کارخانه تاکید کرد و گفت: با این کار کارخانه‌دار می‌تواند از سایر منابع و امکانات بهره ببرد و واحد تولید بیشتر جایگاه تکمیلی پیدا کند. به صورتی که کالا و خدمات را مردم تولید کرده و در اختیار کارخانه‌دار قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: با این رویکرد تمامی مردم در چرخه تولید کشور سهیم شده و کارخانه‌دار تولید آنان را خریداری و به فروش می‌رساند.

صفی‌خانی خاطرنشان کرد: زمینه این کار آموزش افراد و فرهنگ‌سازی در این رابطه است.

وی از تمام کسانی که علاقه‌مند به فعالیت در مشاغل خانگی هستند دعوت کرد تا با مراجعه به سامانه inhb.ir درطرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی ثبت نام کنند.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.