کد مطلب: ۵۵۳۲۷۰

کمپین امید؛ پویش تازه بانک ایران زمین آغاز شد

کمپین امید؛ پویش تازه بانک ایران زمین آغاز شد

کمپین امید بانک ایران زمین با هدف افزایش امید در میان مردم و جامعه در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد.

تازه‌ترین کمپین مردمی بانک ایران زمین با عنوان «امید» از هفته گذشته آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، کمپین امید بانک ایران زمین با هدف افزایش امید در میان مردم و جامعه در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد.

با توجه به شرایط و روزهای کرونایی در کشور، این کمپین با طرح «بهانه‌ای برای امید» در میان مردم آغاز شده و در شبکه‌های اجتماعی با اشتراک‌گذاری تجربیات مردم در برگرفته شده است. این کمپین شامل مسابقه و محتواهای متفاوت و جذاب خواهد بود و دنبال کنندگان می‌توانند نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

"چه چیزهایی باعث امیدواری شما می‌شود" و "چرا دنبال بهانه‌ و دلایل محکمی برای امید نباشیم؟" از سوالاتی است که از مردم پرسیده شده تا درکنار هم به دنبال راهکارهایی هرچه بهتر برای امید و امیدواری در این روزهای سخت که کرونا هم عاملی برای سخت‌تر گذشتن آن است، باشیم.

بانک‌ها به عنوان یکی از مهم نهادها در کشور، وظیفه خود می‌دانند تا نقشی تاثیرگذار در شرایط جامعه ایفا کنند. در همین راستا، بانک ایران زمین نیز همواره به اهمیت شرایط زندگی مردم آگاه بوده و با راه‌اندازی چنین کمپین‌هایی سعی دارد تا سهمی در روند بهبود فضای جامعه و کیفیت زندگی آحاد مردم داشته باشد.

برای شرکت در کمپین امید می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی بانک ایران زمین از جمله اینستاگرام بانک به نشانی @izbank.ir بپیوندید و تجربیات خود در این خصوص را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.