کد مطلب: ۵۴۰۷۱۹

نان ۵۰ درصد گران شد

نان ۵۰ درصد گران شد

رئیس اتحادیه نانوایان کرج گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته در نهایت مصوب شد که امسال نرخ انواع نان حدود ۵۰ درصد افزایش یابد که این افزایش به صورت غیر رسمی اعمال شده و چند روزی است که نانوایان نان را با نرخ جدید به فروش می‌رسانند.

به گزارش تجارت‌نیوز ،حجت‌الله نصیری گفت: افزایش نرخ نان در کرج از گذشته متاثر از پایتخت بوده و هر وقت قیمت نان در تهران افزایش داشته، به قیمت نان در کرج هم اضافه شده است.

وی با بیان اینکه از سال ۹۸ قیمت نان تغییر نکرده، افزود: طی دو سال اخیر علی رغم افزایش چند برابری مواد اولیه، اجاره مغازه، دستمزد کارگر و … نرخ نان ثابت مانده بود که این امر نارضایتی فعالان این صنف را به دنبال داشت.

وی توضیح داد: با رایزنی‌های صورت گرفته در نهایت مصوب شد که امسال نرخ انواع نان حدود ۵۰ درصد افزایش یابد که این افزایش به صورت غیر رسمی اعمال شده و چند روزی است که نانوایان نان را با نرخ جدید به فروش می‌رسانند.ن

این مسئول اضافه کرد: به دلیل اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داشتیم، ابلاغ رسمی نرخ جدید نان به چند روز آینده موکول شده است.

نصیری افزود: در نرخ جدید انواع نان، افزایش هزینه مواد اولیه، اجاره مغازه و کارگر لحاظ و از مواردی مثل هرینه برق، گاز و … چشم پوشی شده چون اگر قرار بود این موارد هم مد نظر قرار می‌گرفت نان باید بیش از ۵۰ درصد افزایش می‌یافت.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا آماری از ابتلای فعالان این صنف به کرونا وجود دارد، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته تا کنون هیچ یک از کارکنان نانوایی‌های کرج به کرونا مبتلا نشده‌اند.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار اقتصادی را در کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این دولت چرا خجالت نمی‌کشه. نون هم گرون کردین؟

  • احمدرضا

    ملت نون ندارن بخورن.
    شما گرونترش میکنید!!!!!

  • ناشناس

    اول انکار بعد …از خدا نمی‌ترسین روی چوپان دروغگو رو هم سفید کردین

  • ناشناس

    نان‌باید گرون بشه.همه چی ۱۰ برابر گرون شوده فقط نان مونده.که هیچ نرخی ندادن

  • باغبان

    نان هم گران کنیدمثل آب.برق.گاز.سیب زمینی.پس چرافقط یارانه اضاف نمیشه

  • پروانه

    دیگه خسته شدیم از این مملکت

  • ناشناس

    خداوکیلی شماها نمیترسین ملت رو بیچاره کردین چیکار کنیم ما همه چی گرون چی مونده دیگه

  • ناشناس

    ماالان داریم باحقوق ۸سال پیش زندگی میکنیم زنوبچه مانانواها چه گناهی کردن بایدقیمت حداقل دوبرابربشه

  • مامان

    تواینهمه مدتی که یارانه میدن همون مبلغه ،به خاطر همین یارانه کوفتی همچی گرون شده الا همین یارانه، تا حالا میگفتن مردم یه نون دارن بخورن حالا دارن اینو هم از دهن مردم میگیرین اگه نون گرون بشه اول باید یارانه بالا بره یااینکه قیمت مواد اولیه رو برا نونواها کم کنید تا قیمتها ثابت بمونه کم آوردیم خسته شدیم این چه وضعشه

  • ناشناس

    حق با مسئولین است قیمت نان باید واقعی شود و بقیمت جهانی برسد ۲دلار یعنی پنجاه هزار تومن، این باعث میشود هم از قاچاق نان جلوگیری شود هم دست دلالان از نان کوتاه میشود هم میتوان جلوی خروج ارز را گرفت، بله