کد مطلب: ۵۹۹۸۲۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خبر مهم برای سهامداران وغدیر / سودآوری وغدیر در آبان چقدر بود؟

خبر مهم برای سهامداران وغدیر / سودآوری وغدیر در آبان چقدر بود؟

بر اساس گزارش منتشر شده در کدال شرکت سرمایه گذاری غدیر گزارش فعالیت یک ماهه خود را منتشر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس گزارش منتشر شده در کدال شرکت سرمایه گذاری غدیر با نماد وغدیر گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش شرکت سرمایه‌گذاری غدیر طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۱۴۰۰ از محل واگذاری سهام درآمدی حاصل نکرده است.

وغدیر با سرمایه ثبت شده هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ از محل سود سهام محقق شده بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته است.

وغدیر در انتهای آبان ماه چندین شرکت با بهای تمام شده۶ هزار و ۶۷ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱,۶۵۲ درصدی به بیش از ۱۰۶ هزار میلیارد تومان رسیده است.

همچنین شرکت سرمایه‌گذاری غدیر طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ نیز از معاملات واگذاری سهام بیش از پنج میلیارد تومان سود کسب کرده بود.

این شرکت در انتهای مهر ماه چندین شرکت با بهای تمام شده بیش از ۶هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱,۸۵۲ درصدی به مبلغ ۱۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • amir

    این سازمان عریض طویل بورس که به طویله بیشتر شباهت داره اینهمه نوسانگیری حقوقی ها و بازار گردان ها رو نمیبینه ؟؟؟ اعتماد مردم رو که سوزوندن هیچی… سرمایه مردم هم از دستشون رفت ….دار و ندارشون…… میفهمین؟؟؟؟؟خدایا حالیشون کن.چرا اجازه مدین تو قیمتهای بالا اینهمه عرضه کنن و سهم ها رو بکشونن به هرجایی که میخوان و دوباره همون بساط . مردم چیکار کنن هر هفته و هر روز خرید فروش کنن یا سهامدار بمونن همه پولشون بره