کد مطلب: ۳۰۹۵۶۰

با امضای تفاهم نامه صورت گرفت:

گسترش تعاملات بانکی با شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران

گسترش تعاملات بانکی با شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران

تفاهمنامه همکاری به منظور حمایت و ارتقا معیشت کارکنان شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در بانک قرض الحسنه مهر ایران منعقد شد.

در این مراسم نعمتی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: شرکت ملی پست دارای پتانسیل های بسیار بالایی از منظر نیرو انسانی، تجهیزات، سخت افزار و نرم افزار است که عایدی آن برای مردم و کشور است.

به گزارش تجارت‌نیوز،نعمتی در رابطه با ظرفیت های بالای دو مجموعه بیان داشت: هم افزایی میان شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و بانک قرض الحسنه مهرایران می‌تواند منافع زیادی را برای هموطنان در بر داشته باشد از این رو تلاش می‌کنیم تا زمینه همکاری‌ها گسترش یابد.

در ادامه، دکتر مرتضی اکبری نیز ضمن تبریک فرارسیدن «روز جهانی پست» بیان داشت: این بانک تنها در بستر قرض الحسنه فعالیت می‌کند و خوشبختانه این فرهنگ در سطح کشور جای خود را پیدا کرده است.

وی با اشاره به آمار تسهیلات پرداخت شده در بانک‌های قرض الحسنه افزود: با توجه به اینکه جذب منابع قرض الحسنه با مشکلاتی مواجه است اما بیشترین تعداد تسهیلات پرداخت شده در این حوزه صورت گرفته است به نحوی که بانک قرض الحسنه مهرایران در ۶ ماه نخست سال جاری بیش از ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده است.

دکتر اکبری با تاکید بر پایین بودن میزان مطالبات این بانک تصریح کرد: حجم مطالبات بانک قرض الحسنه مهرایران نزدیک به یک درصد است و کمک می کند که تسهیلات قرض الحسنه جدید از محل بازگشت اقساط پرداخت شده به نیازمندان بیشتری تعلق گیرد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران هم افزایی با سازمان‌ها و نهادهای مختلف جامعه را باعث تقویت قرض الحسنه دانست و گفت: با توجه به حجم و سرعت گردش پول در این بانک، همکاری سایر ارگان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی می‌تواند قدرت وام‌دهی ما را تا چند برابر افزایش دهد تا انسان‌های نیازمند بیشتری بتوانند از سبد محصولات و طرح‌های تسهیلاتی بانک استفاده کنند.

شایان ذکر است، در این مراسم، نجدی مدیر امور استان‌ها، مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت و سلطانیان مدیرشعب استان تهران بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشتند.

منبع:روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.