کد مطلب: ۳۳۹۵۲۳

یک تامین سرمایه دیگر در بورس / عرضه اولیه «لوتوس» در راه است

یک تامین سرمایه دیگر در بورس / عرضه اولیه «لوتوس» در راه است

تامین سرمایه لوتوس پارسیان هم یک گام به درج نماد و عرضه اولیه نزدیک شد.این شرکت با نماد «لوتوس» در تاریخ (8 دی ماه 97) در بازار دوم بورس به عنوان پانصد و بیست و نهمین شرکت پذیرفته‌شده در بخش «فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی» با کد صنعت «6719» درج شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، از ابتدای امسال تاکنون بازار سهام میزبان 13 عرضه اولیه بوده که بیش‌ترین عرضه اولیه در تیر ماه سال جاری صورت گرفته است، به‌طوری که سهام شرکت‌های پرداخت الکترونیک سامان کیش، پتروشیمی غدیر، کشاورزی و دامپروی بینالود، پتروشیمی پارس، کشت و دام قیام اصفهان، عطرین‌نخ قم، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، داروسازی اوه‌سینا، کشت و صنعت و دامپروری پارس، پتروشیمی بصیر، سنگ آهن گهرزمین، مادیرا و کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت عرضه اولیه ‌شده است.

طبق گفته سازمان بورس عرضه اولیه بیمه معلم، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، تامین سرمایه نوین، نیروگاه برق گیلان، تولید تخم مرغ سیمرغ، چوب خزر کاسپین، پتروشیمی شیمی بافت، بارز کردستان، پتروشیمی نوری و فروشگاه افق کوروش باید تا پایان سال انجام شود.

مقرر شده که در روز دوشنبه (10 دی ماه 97) جلسه معارفه سهام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش برگزار شود که طبق شنیده‌ها یک میلیارد سهم معادل 5 تا 10 درصد از سهام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با نماد افق در بازار فرابورس عرضه خواهد شد.

بزرگ‌ترین مجتمع مرغداری در خاورمیانه به درج نماد و یک گام به عرضه اولیه نزدیک شد.

این شرکت با نماد «سیمرغ» در تاریخ (4 دی ماه 97) در بازار دوم بورس به عنوان پانصد و بیست و هشتمین شرکت پذیرفته‌شده، در بخش «کشاورزی، شکار و فعالیت‌های خدماتی وابسته»، در گروه و طبقه «نگاهداری سایر حیوانات؛ تولید محصولات حیوانی طبقه‌بندی‌نشده در جای دیگر» و با کد صنعت «0122» درج شد.

همچنین تامین سرمایه لوتوس پارسیان هم یک گام به درج نماد و عرضه اولیه نزدیک شد.

این شرکت با نماد «لوتوس» در تاریخ (8 دی ماه 97) در بازار دوم بورس به عنوان پانصد و بیست و نهمین شرکت پذیرفته‌شده، در بخش «فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی»، در گروه «فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی»، در طبقه «فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های مالی طبقه‌بندی‌نشده در جای دیگر» و با کد صنعت «6719» درج شد.

شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان یکی از شرکت‌های تامین سرمایه فعال در بازار سرمایه جمهوری اسلامی ایران است که در آبان ماه سال ۱۳۹۰ با سرمایه اسمی ۱۱۰۰ میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید و در ۲۷ اسفند همان سال، مجوز خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد.

این شرکت از بدو تاسیس به ارائه خدماتی چون تامین مالی از طریق انتشار اوراق بدهی شامل اوراق مشارکت و انواع صکوک، انتشار اوراق سهام و افزایش سرمایه، ارائه مشاوره در زمینه‌های تجدید ساختار شرکت‌ها، ادغام و تملیک، مشاوره تامین مالی، مهندسی مالی و مدیریت ریسک، سبدگردانی و بازارگردانی اوراق بهادار، تاسیس و پذیره‌نویسی انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری اقدام کرده است.

صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان، صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت تصمیم، صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان، صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی امید لوتوس پارسیان، صندوق سرمایه‌گذاری زرین پارسیان، صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری لوتوس رویان، صندوق سرمایه‌گذاری رویش لوتوس، صندوق سرمایه‌گذاری پشتوانه طلای لوتوس، صندوق سرمایه‌گذاری اعتمادآفرین پارسیان، صندوق سرمایه‌گذاری ثروت‌آفرین پارسیان نهادهای وابسته به این شرکت هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.