کد مطلب: ۴۳۶۲۷۷

یک درصد از سهام هپکو واگذار شد

یک درصد از سهام هپکو واگذار شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: یک درصد از سهام شرکت هپکوی اراک واگذار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سعید فرخی اظهار کرد: واگذاری یک درصد سهام شرکت هپکو برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت در فرابورس انجام شد.

وی افزود: از آنجاکه قیمت سهام به صورت غیرواقعی در بازار در حال افزایش بوده است و در راستای تعادل بخشی به افزایش قیمت غیرواقعی، یک درصد از سهام شرکت هپکو بفروش رسید.

معاون استاندار مرکزی تصریح کرد: سازمان خصوصی‌سازی یک سری تعهداتی نسبت به هرآنچه در نوسانات قیمت سهام در بورس اتفاق می‌افتد، دارد و این تصمیم سازمان خصوصی‌سازی در راستای تعادل‌بخشی به قیمت سهام اخذ شده است.

فرخی تاکید کرد: از آنجاکه شرکت هپکو دولتی است لذا مبلغ حاصل از فروش یک درصد سهام به حساب خزانه دولت واریز می‌شود و بازگشت آن به مجموعه هپکو نیازمند مصوبه قانونی است.

وی بیان کرد: پروسه انجام این فرآیند قرار بود با برگزاری نشستی با حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی و با هم‌اندیشی مسئولان استانی اجرایی شود که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری این نشست لغو شد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام واقعا متاسفم ،مردم را بلانسبت نفهم فرض کردن،آدم حسابی اگه ارزش واقعی سهم این قیمت نبود چرا خصوصی سازی گذاشت به این قیمت برسه؟ چرا در سقف قیمت به مردم بیچاره انداخت ؟ چرا پیگیری قراردادها و تفاهمنامه هاییکه در چند روز اخیر رسانه ایی شده و باعث امیدواری به تولید شده را نمیباشد؟ و مردم برمبنای همین اطلاعات خریدن . تنها امید کارگران و سهامداران شما روزنامه نگاران و سایتها هستید.تشکر

  • ناشناس

    از دوباره میارن پایین یه دستان درست میکنن میبرن بالا اگر قیمت واقعی سهم اینه پس دیگه نزارید قیمت از این بالا تر بره اگه راست میگین ولی یکه ماه دیگه قیمت بالا 500سر در میاره