خبر مهم:

کد مطلب: ۱۲۷۴۳۶

یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر در نوروز با قطار جابجا شدند

یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر در نوروز با قطار جابجا شدند

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از جابجایی یک میلیون و ۵۵۰ هزار مسافر در ایام نوروز به وسیله قطار خبر داد و گفت: حجم جابجایی مسافران به یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر می‌رسد. به گزارش صدا و سیما، سعید محمدزاده گفت: در طی سفرهای نوروزی، بیش از ۳ هزار و ۶۵۰ قطار در حال

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از جابجایی یک میلیون و ۵۵۰ هزار مسافر در ایام نوروز به وسیله قطار خبر داد و گفت: حجم جابجایی مسافران به یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر می‌رسد.
به گزارش صدا و سیما، سعید محمدزاده گفت: در طی سفرهای نوروزی، بیش از ۳ هزار و ۶۵۰ قطار در حال سیر داشتیم و بیش از یک میلیون و ۵۵۰ هزار مسافر جابجا شده اند، بر این اساس پیش بینی می‌شود که در پایان سفرهای نوروزی، میزان جابجایی مسافر به بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: امسال تلاش بسیار زیادی برای ارتقاء کیفیت انجام شد و بسیاری از واگن هایی که در سیر هستند بازسازی شدند؛ بر این اساس، تا امروز وضع تأخیر در شبکه حمل و نقل ریلی بسیار کاهش پیدا کرده و تأخیر از مبداء در شهری مثل تهران به زیر۱۰ ثانیه رسیده است.

وی تصریح کرد: تأخیر کل به ۲۲ دقیقه رسیده است؛ در عین حال ستاد نوروزی راه آهن تا ۱۶ فروردین به صورت رسمی و تا ۲۰ فروردین پیگیری سفرهای نوروزی را خواهد داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.