کد مطلب: ۶۳۳۲۸۹

آتش سوزی در محدوده تالاب انزلی (+ فیلم)

آتش سوزی در محدوده تالاب انزلی (+ فیلم)

معاون عمرانی استانداری گیلان از آتش سوزی به علت شدت طوفان باد، در محدوده تالاب انزلی خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از فارس ، عباس صابر معاون عمرانی استانداری گیلان با اشاره به وزش شدید باد در گیلان گفت: از اوایل صبح امروز وزش باد شدید در تمامی شهرستان‌های گیلان آغاز و بنابر اعلام سازمان هواشناسی بیشترین میزان وزش باد مربوط به شهرستان تالش با ۱۳۵ کیلومتر در ساعت بوده است.

وی از خسارت به برخی منازل گیلان به علت وزش شدید باد در این استان خبر داد و گفت: هنوز آمار دقیقی از میزان خسارت وارد شده به منازل و زیرساخت‌های گیلان اعلام نشده ولی بر اساس مشاهدات عینی تاکنون ۲۰ منزل مسکونی در شهرستان‌های فومن و تالش با خسارت ۲۰ الی ۸۰ درصدی مواجه شدند.

معاون عمرانی استانداری گیلان همچنین با اشاره به ایجاد حریق نسبی در محدوده تالاب انزلی بیان کرد: به علت شدت طوفان باد، محدوده تالاب انزلی با حریق نسبی مواجه شده است که به محض ایجاد حریق تمامی تیم‌های آتش نشانی در محل حاضر و حریق در حال مهار شدن کامل است.

صابر با بیان اینکه قطعی برق در استان به برخی از وسایل برقی خانگی خسارت وارد کرده است، تصریح کرد: با وزش باد برق در برخی از شهرستان‌های گیلان قطع و وصل شده و با نوسان مواجه بوده لذا شرکت توزیع برق با بررسی دقیق میزان خسارات را اعلام خواهد کرد.

وی با تأکید بر حضور میدانی به منظور بررسی دقیق میزان خسارات وارد شده به گیلان افزود: از بعد از ظهر امروز مسؤولان شهرستانی با حضور میدانی خود به بررسی دقیق خسارات پرداخته و بنده هم فردا صبح به برخی مناطق گیلان برای بررسی دقیق تر حضور خواهم یافت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.