کد مطلب: ۷۷۶۸۳۷

آتش سوزی در پاساژ تولید کفش در تهران

آتش سوزی در پاساژ تولید کفش در تهران

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی آتش سوزی پاساژ تولید کفش در تهران مصدوم نداشته است و شب گذشته با اقدام به موقع آتش نشانان مهار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت، آتش‌ سوزی در پاساژ تولید کفش در بازار تهران بدون مصدوم مهار شد.

سیدجلال ملکی گفت: ساعت ۲۱:۳۱ شب گذشته(پنجشنبه) حادثه آتش سوزی در بازار تهران، کوچه سیدولی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی در مدت چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد که یک پاساژ ۲ طبقه که ۸۰ باب مغازه که همگی در زمینه تولید کشف فعالیت داشته طعمه آتش شده است.

ملکی ادامه داد: کانون اصلی آتش در طبقه دوم پاساژ پنج باب مغازه به وسعت ۱۰۰ متر بود که در محل مملو از مواد قابل اشتعال همچون حلال‌های تینر و بنزین و سایر لوازم بود.

وی با بیان اینکه آتش در حال سرایت به سقف شیروانی و سایر مغازه‌ها بود، گفت: آتش‌نشانان عملیات مهار را آغاز و همزمان بخشی از سقف شیروانی را برش دادند.

به گفته ملکی، این آتش سوزی بدون مصدومیت مهار شد اما از تولیدکنندگان درخواست داریم با توجه به ایام عید و افزایش ساعت کاری حتما در ایام شب نیز از مسدود کردن مسیرهای خروجی کارگاه و پاساژ خودداری کنند و از کارگران ۲۴ ساعته استفاده نکنند زیرا در گذشته نیز به دلیل خستگی کارگران شاهد اتفاقات ناگواری بودیم.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.