کد مطلب: ۴۷۴۸۴۶

آخرین اخبار فناوری و اقتصادی ایران و جهان در مدیاتی

آخرین اخبار فناوری و اقتصادی ایران و جهان در مدیاتی

اگر به دنبال اطلاع از آخرین و جدیدترین اخبار دنیای فناوری و اقتصادی هستید و به تازگی وارد بورس شده‌اید و پیگیر اتفاقات و اخبار و آموزش‌های بورسی هستید، حتما رسانه مدیاتی را دنبال نمائید.

اگر به دنبال اطلاع از آخرین و جدیدترین اخبار دنیای فناوری و اقتصادی هستید و به تازگی وارد بورس شده‌اید و پیگیر اتفاقات و اخبار و آموزش‌های بورسی هستید، حتما رسانه مدیاتی را دنبال نمائید چرا که تحریریه مدیاتی با تیمی مجرب به دنبال تولید محتوای یونیک و بکر در حوزه فناوری و اقتصاد است و مطمئنا نیازهای شما در این دو حوزه و سایر حوزه‌های مرتبط را برطرف خواهد کرد.

آخرین اخبار فناوری و اقتصادی ایران و جهان در مدیاتی

سایت مدیاتی با هدف پوشش آخرین اخبار اقتصادی و فناوری ایران و جهان با رویکردی متفاوت در سال 1399 توسط جمعی از نخبگان حوزه رسانه به همراه تیمی مجرب در تحریریه با سابقه درخشان در رسانه‌های حوزه تکنولوژی شروع به کار کرد.

در مدیاتی شما می‌توانید به آخرین اخبار در خصوص ارزهای دیجیتال و قیمت بیت‌کوین و سایر دیجیتال کارنسی‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین آخرین اخبار و قیمت گوشی موبایل در برندها مختلف نیز در مدیاتی پوشش داده خواهد شد.

بخش نقد و بررسی تخصصی گجت‌های مختلف و جدید نیز یکی دیگر از جذابیت‌های مدیاتی به شمار می‌رود که در کنار پوشش اخبار بازی و گیم می‌تواند مخاطبین خاص این حوزه‌ها را راضی کند.

به منظور حمایت از استارتاپ‌ها در مدیاتی بخش اختصاصی کسب‌وکارهای نوپا راه‌اندازی شده و به معرفی کسب‌وکارهای بکر و مستعدی پرداخته می‌شود که در آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید.

نقد و بررسی گوشی‌های جدید و ارائه راهکار برای حل مشکلات لپ‌تاپ و گوشی‌های هوشمند نیز یکی دیگر از جذابیت‌های سایت مدیاتی برای کاربران است که در کنار آموزش ترفندهای پیام‌رسان‌های تلگرام و واتساپ رفته رفته به رسانه‌ای محبوب نزد کاربران تبدیل شده است.

در پایان اگر به شنیدن دیدگاه‌های سانسورشده و کلیشه‌ای که در بسیاری از سایت‌ها در خصوص اتفاقات حوزه فناوری کشور علاقه‌ای ندارید، پیشنهاد می‌کنیم مدیاتی را بخوانید چرا که نویسندگان و منتقدین معتبری در تحریریه این رسانه نوظهور و متفاوت فعالیت می‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.