کد مطلب: ۶۵۴۵۴۵

استاندار تهران:

تا ۴۸ ساعت آینده بازار روغن به تعادل می‌رسد

تا ۴۸ ساعت آینده بازار روغن به تعادل می‌رسد

استاندار تهران گفت: مشکلات توزیع را با دقت زیر نظر داریم و در روزهای آینده شاهد اشباع بازار خواهیم بود و در کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت آثار آزادسازی قیمت‌ها به نفع مردم کشور خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محسن منصوری عصر جمعه در جریان بازدید از انبارهای مدرس رباط کریم، که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و فرماندار رباط کریم همراه بود به تامین کالاهای اساسی تاکید و خاطرنشان کرد: در موضوع ذخیره و موجودی کالا در سطح کشور هیچ گونه مشکلی نداریم و در روزهای آینده بیش از نیاز مصرفی مردم، کالای اساسی توزیع می‌شود.

وی بر رفع مشکلات موجود در مسیر توزیع تاکید کرد و افزود: مشکلات توزیع را با دقت زیر نظر داریم و در روزهای آینده شاهد اشباع بازار خواهیم بود و در کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت آثار آزاد سازی قیمت‌ها به نفع مردم کشور خواهد بود.

منصوری اظهار داشت :مجموعه سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مجموع دستگاه‌های اطلاعاتی موظف شدند نظارت بر بازار را به عنوان یک اولویت جدی دنبال کنند و با جدیت با عوامل گرانفروشی و احتکار و هر گونه سوء استفاده برخورد کنند چرا که منافع مردم خط قرمز حاکمیت و دولت هستند.

استاندار تهران با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور، موفقیت در این طرح را از وظایف مسئولان برشمرد و گفت: مشکلات ایجاد شده در بازار گذرا است و ذخیره استراتژیک در کشور داریم.

وی با بیان اینکه این التهاب به ذخیره غذایی کشور ارتباطی ندارد، اظهار داشت: در روزهای آینده بیش از نیاز مصرفی مرغ توزیع خواهد شد و شاهد خلوت شدن صف‌های نانوایی و تعادل نسبی بازار خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: موضوع کمبود ماکارونی تقریباً حل شده است و تصور ما این است که نهایت ۴۸ ساعت آینده در بازار روغن هم به تعادل می‌رسد.

استاندار تهران به موضوع ذخیره و موجودی کالا در کشور اشاره کرد و گفت: هیچ گونه مشکلی در این خصوص نداریم ومسائلی کوچکی که در مسیر توزیع وجود دارد را با دقت حل و فصل می‌کنیم تا انشاالله مردم بهره‌مند شوند.

وی آثار آزاد سازی ارز ترجیحی در کوتاه مدت میان مدت و بلندمدت را به نفع مردم کشور دانست و گفت: همواره از همراهی و صبوری مردم تشکر و قدردانی می‌کنیم چون مردم همواره جلوتر از دولت پای کار هستند.

منصوری با بیان اینکه ما با مردم صادقانه صحبت می‌کنیم، یادآور شد: اگر کوچکترین کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود داشته باشد مطرح کرده و تقاضای کمک از مردم داریم.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تا زمانی که قیمت‌ها برنگردند به قبل نمیخریم اگه شده از گشنگی مردیم نون خالی میخوریم

  • ناشناس

    یارانه که قابل برداشت نیس اضافه حقوق بازنشسته هت رو هم که ندادین اونوقت چطور ی شبه روغن و اجناس دیگه چن برابر شدن آخه چیشده چه اتفاق افتاده جنگ شده یا قحطی اومده این همه گرونی ی دفعه

  • مهدیس

    الاهی خیر نبینید با دوتا بچه حقوق سرایداری چه کنیم ای خدا خودت به داد مردم برس

  • ناشناس

    من الان از پنج شنبه روغن ندارم تا دیروز که نبود امروزم رفتم هست ولی ۴۵۰ از کجا بیاریم مرغ نخوریم تخم مرغ نخوریم ماکارانیم که نخوریم پس چی بخوریم هرچیزی که تموم میشه باید بشینیم گریه کنیم چون توان خریدکردنو نداریم نه یارانه میخوایم نه این همه گرانی

  • ناشناس

    روغن واسه چیمونه با این قیمت ۴ برابر کردین ما مردم بد بخت چ گناهی کردیم خدارو خوش نمیاد شماها میگن چهار کالا گرون شده بیاین ببین چ خبره پس رب حبوبات پوشک و ……چ ربطی ب این ۴ قلم داشت ک همه چی گرون کردن فروشنده ها هم میگن مرغ تخم مرغ و روغن گرون میدن ماه هم‌ فلان چیز گرون میدیم مردم کشورمون خودشون ب خودشون هم رحم نمیکنن متاسفانع

  • ناشناس

    خداازتون نگذره ملت به چی برسه قبلا فقط به فکرسیرکردن شکم بودیم حالاحتی شکم هم سیرنمیشه بااین هزاربرابرگرونی آخه همون قیمت ارزون زده روجنساپس چراصدبرابرگرون فروشی الهی آه مردم ازشماهانگذره مگه خداغافل شده ازتون….

  • ناشناس

    چیشو کنترل کنن ، دیگه بیشتر از این گرونی که خود دولت راه انداخته

  • ناشناس

    چه مملکتی شده مثلا اینجور کنترل قیمت دارین خودتون یارانه میدین خودتون قیمت ها رو بالا میبرین نمیشه یه روغن یک لیتری خرید صد هزار شده و پنج کیلو 400 تومن شده چجوری میخاین داد ملت برسین دیگه تا کی

  • ناشناس

    سلام چخبره مردم بدبختن بخدا خواهش میکنم مواد غذایی رو ارزون کنید

  • ناشناس

    چگونه تا ۴۸ ساعت دیگه بازار روغن به تعادل می رسه وقتی یه روغن ۲کیلویی ۱۸۰تومن