خبر مهم:

کد مطلب: ۵۵۸۲۴۲

واکنش مشاور وزیر کشور به ادعای مربوط به آرای احمدی‌نژاد

واکنش مشاور وزیر کشور به ادعای مربوط به آرای احمدی‌نژاد

مشاور وزیر کشور با انتشار توئیتی، شایعات مطرح شده را در مورد آرای باطله به نام محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ تکذیب کرد. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، روح‌الله جمعه‌ای در این توئیت به صورت تلویحی سخنان حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی را رد کرده است.

photo 2021 06 29 14 11 35

میزان آرای احمدی‌نژاد در انتخابات، وزن او را عیان کرد

ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه مدعی است که آرای باطله با نام درج شده احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری، از آرای عبدالناصر همتی بیشتر بوده است.

این چهره سیاسی با اشاره به میزان آرای ریخته شده به صندوق در انتخابات ۱۴۰۰ با نام محمود احمدی‌نژاد، گفت: حدود دو میلیون و ۷۰۰ هزار رای با نام محمود احمدی‌نژاد در انتخابات اخیر به صندوق ریخته شد که البته با توجه به عدم وجود ایشان به عنوان کاندیدا، به عنوان آرای باطله منظور شد.

وی ادامه داد: این میزان آرا نشان داد که در کل کشور طرفداران ایشان چه تعداد هستند و علی‌رغم این همه سر و صدا و داد و فریاد ایشان، دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در یک جمعیت بالغ بر ۸۰ میلیون نفری طرفدار ایشان هستند که البته حتی در این حالت هم از آرای آقای همتی بیشتر بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی همچنین تصریح کرد: از سه میلیون و ۷۰۰ هزار آرای باطله در انتخابات اخیر، دو میلیون و هفتصد هزار رای به ایشان داده شده که نشان از پایگاه مردمی کل طرفداران ایشان است و البته این میزان رای نیز عموما به خاطر عملکرد دولت نخست احمدی‌نژاد است نه این که دنباله‌رو مواضع فعلی ایشان باشند.

ترقی خاطرنشان کرد: این وزن برای خود ایشان نیز تعیین‌کننده است تا بداند با این میزان طرفدار نباید ادعاهای زیادی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور ایشان و رای و نظرشان در بین یک مجموعه ۴۰ نفری در مجمع تشخیص مصلحت نظام چندان اثرگذار نیست که نگرانی درباره وضعیت و مواضع ایشان وجود داشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: آقای احمدی‌نژاد در همان مجموعه هم همان دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر را نمایندگی کرده و دیدگاه‌‌های آنها را در مجموعه مجمع تشخیص منتقل می‌کند ( اعتمادآنلاین ).

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.