کد مطلب: ۵۷۴۴۴۳

آریزو ۵ محصول جدید مدیران‌خودرو در راه بازار + قیمت

آریزو ۵ محصول جدید مدیران‌خودرو در راه بازار + قیمت

خودرو آریزو۵ جدید که اخیرا در بازار کشور چین عرضه شده است، قرار شده که به زودی توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران عرضه شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چری آریزو ۵ پرو دومین نسخه فیس‌لیفت آریزو ۵ توربو است که این اواخر توسط کمپانی چری روانه بازار شده و شرکت مدیران خودرو نیز تصمیم دارد پای آن را به بازار ایران باز کند.

یکی از تغییرات صورت گرفته در خودرو Arrizo 5 جدید، تغییر کامل داشبورد خودرو است. داشبورد قدیمی با ظاهر اسپرت نسل پیشین آریزو ۵ اینک با داشبوردی مدرن که بر اساس زبان طراحی خودروهای جدید MVM طراحی گردیده است جایگزین شده است. این داشبورد ترکیبی از سطوحی با رنگهای مشکی و کربن خاکستری است که کابین خودرو را بسیار به روز تر و جوان پسندتر می نماید. همچنین چیدمان دکمه های کابین به صورت یک نوار در زیر دیسپلی ۸ اینچی آریزو ۵ جدید و همچنین طراحی خروجی سیستم ایرکاندیشن آن خودرو تداعی گر خودروهای لوکس اروپایی مانند: آئودی است.

از دیگر تغییرات قابل توجه کابین آریزو ۵ جدید فرمان جدید خودرو است که چهره ای مدرن و حسی جوان پسند به راننده و سرنشینان تلقین می کند. همچنین شکل مناسب و محل جایگذاری دقیق دکمه های تنظیمات سییتم صوتی و کروز کنترل بر روی فرمان خودرو ارگونومی مناسبی را برای راننده به ارمغان می آورد. تغییر دکمه های تنظیمات ایرکاندیشن خودرو از حالت قدیمی به مدل جدید مشابه کابین آریزو ۶ علاوه بر ایجاد راحتی بالاتر تنظیمات کابین در حین رانندگی، فضای مدرنی را برای این خودرو ایجاد می نماید.

همچنین تغییر در طراحی کنسول میانی خودرو و جایگذاری دکمه های ESP، اکو و اسپرت در کنار ترمز دستی برقی و اتو هلد احساس رانندگی با خودرویی به روز و سطح بالا را برای سرنشینان فراهم می آورد. ( اقتصاد آنلاین )

قیمت و رقبای چری آریزو ۵ توربو جدید

قیمت آریزو ۵ پرو در کشور چین نزدیک به حدود ۹ تا ۱۱ هزار دلار است که با این حساب مدیران خودرو می تواند سدان جدید خود را با یک قیمت رقابتی به بازار ایران ارائه دهد. با این حال متاسفانه خبر رسیده که احتمالا این سدان مونتاژی به قیمتی حدود ۷۰۰ میلیون تومان روانه میدان خواهد شد که در صورت صحت این موضوع، قطعا آریزو پنج پرو بسیاری از مزیت‌های رقابتی خود را به خصوص در مقایسه با کراس اوورهای جدیدی همچون فیدلیتی بهمن موتور، جک اس ۵ جدید، هایما اس ۷ توربو پلاس و… از دست خواهد داد. از جمله رقیبان همکلاس آریزو پنج جدید در کشورمان هم می‌توان به سدان‌هایی مانند: آریزو ۶ کارکرده، مزدا ۳ نیو کارکرده و سراتو سایپا ۲۰۰۰ آپشنال دست دوم اشاره کرد. ( اقتصاد آنلاین )

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    متاسفانه مدیران خودرو از لحاظ خدمات پس از فروش بسیار ضعیفه و هیچ احترامی برای مشتری قائل نیست
    خودرو تیگو ۷ بنده توی خوزستان الآن۲ ماهه که کمپرسور کولرش خرابه
    میگن باید صبر کنید تا تعدادی تقاضا ثبت بشه تا ما از چین وارد کنیم
    این یعنی اوج بی مسئولیتی

  • حامد حمیدزاده

    کی میاد به بازار ایران