کد مطلب: ۵۲۱۵۲۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خبر داد:

آزادسازی ذخایر مرغ منجمد ۱۵ هزار تومانی

آزادسازی ذخایر مرغ منجمد ۱۵ هزار تومانی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: برای تقویت عرضه مرغ در بازار ذخایر مرغ منجمد آزاد می‌شود و به قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ید الله صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی تلاش‌های زیادی برای افزایش عرضه مرغ در بازار در حال انجام دارند؛ در استان‌های مختلف نیز بازار تحت کنترل است تا مشخص شود که چه اتفاقی در این بازار افتاده و باید مشخص شود که تقاضای مرغ در بازار خیلی بالا رفته یا اینکه تولید با نقیصه‌ای مواجه است.

وی افزود:ما در وزارت صمت وظیفه نظارت برخرده فروشی داریم و این مسئولیت در سطح عمده فروشی و تولید بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است؛ آن وزارتخانه نیز از اوایل بهمن ماه برنامه‌های خوبی برای تولید داشتند اما اینکه چقدر جوجه ریزی شده و در آینده وارد بازار می شود باید خود پاسخگو باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: برای تقویت عرضه مرغ در بازار ذخایر مرغ منجمد در که ماه های گذشته به عنوان مازاد مصرف از بازار جمع آوری شده است اکنون آزاد می‌شود.

مکان های عرضه مرغ ۱۵ هزار تومانی

وی تصریح کرد: این مرغ‌ها از طریق میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های کارگری و کارمندی و برخی از واحدهای صنفی منتخب به قیمت ۱۵۰۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

صادقی گفت: برای نیازمندی‌های عمومی مانند بیمارستان‌ها، زندان‌ها، مراکز آموزشی و هر جایی که مصرف دارند نیاز آنها از ذخایر مرغ منجمد تامین می‌شود تا فشار کمتری بری روی بازار ایجاد شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: از طرفی با ورود تولیدات جدید صورت گرفته بازار قیمت این محصول طی روزهای آینده متعادل خواهد شد.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    خیلی متاسفم، بیش از شش ماه است که قیمت مرغ وتخم مرغ را دارند به قیمت مصوب تایین میکنن ولی همش شعار بوده و هیچ اتفاقی در بازار هم میوه وهم مرغ وتخم مرغ نیافتاده.

  • ناشناس

    والله به خداخجالت داره ابروی ایران وایرانی روبردین نمیتونید قیمت مرغ وتخم مرغ رو کنترل کنید پس چطور میخواین با امریکا رقابت کنید

  • ناشناس

    مرغارو خود دلت ذخیره کرد بازارو گرفت دست که مرغ گرون بشه اگه دخیره نمی کردن بنظرتون گرون میشد. خود دولت داره گرون فروشی میکنه . ننگ بر تو . . .

  • ناشناس

    مرغ ها رو صادر میکنن به ناکجا آباد بعد ما تو صف مرغیم

  • ناشناس

    همش دروغه من خودم فروشگاه گوشت و مرغ منجمد دارم به یه عده بار میدن که اونا هم تو بازار سیاه آزاد میفروشن یعنی دقیقا به اون جاهایی که باید بدن نمیدن کل سیستم توزیع نمایشیه،اگه درست توزیع میشد صف های کیلومتری نداشتیم طرف نامه میاره از ارتش،سپاه،شهرداری،امور مستضعفین ، حواله میگیره از پشتیبانی امور دام مرغ منجمد کیلویی ۱۴۰۰۰میخره دم در سردخونه به دلال میفروشه ۲۲۰۰۰تومان یه جا،از این ۱۵هزار تنی که میگن ۱۰۰تن بصورت قیمت مصوب ۱۵۰۰۰تومان به مردم نمیرسه،من همیشه گفتم بعد از ۱۷سال سابقه بازم میگم اگه پشتیبانی امور دام رو درشو گل بگیرن و ببندن همه چی درست میشه یه عده دلال داخل پشتیبانی بعنوان رئیس و معاون و کارمند دارن چپاول میکنن در ضمن برید ببینید تعاونی اعجاز که تعاونی مصرف کارکنان پشتیبانیه ماهانه چند هزار تن مرغ و گوشت واسه خودش حواله میکشه به قیمت آزاد میفروشه!پشتیبانی امور دام برای جیب خودش تجارت راه انداخته ،من بعنوان مباشر پشتیبانی دو سال پیش به بازرسی کل با مدرک ثابت کردم دارن دزدی میکنن آخرش فهمیدم همه تو تعاونی سهم دارن همه با هم هستن از بالا تا پایین ،خودمو انداختن بیرون تهدید به مرگ شدم

  • ناشناس

    مایه تاسفه که ۴۲ ساااااله مردم هنوز تو ارزاقشون موندن

  • ناشناس

    یه جور تیتر زده آزاد سازی مرغ منجمد 15000تومانی انگار دیو سفید رو کشتن و مرغ رو آزاد کردن اونم یخی

  • ناشناس

    هنوز این مسعولین محترم نتوانستند بازار مرغ و عرضه و تقاضا را تنظیم کنند

  • نازی

    یه کشور برا قیمت مرغ اینقدر جلسه میزارن بی نتیجه،واقعا خنده اوره و بیچاره کسایی که منتظرن تو صف میرن برا خرید، یه مشت مرغ منجمد واقعا تاسف برا پرچم سه رنگتون

  • ناشناس

    مرغ نپز میدن شب تا صبح نمیپزه بلانسبت جلو سگ بندازی قهر میکنه