کد مطلب: ۲۹۶۳۸۳

باکس آفیس

آسیایی‌های خرپول در بالاترین طبقه باکس آفیس

آسیایی‌های خرپول در بالاترین طبقه باکس آفیس

آسیایی‌های خرپول برای دومین هفته متوالی صدرنشین جدول باکس آفیس شدند و ماموریت: غیرممکن – فال اوت همچنان به فروش خود ادامه می‌دهد و به ۲۰۰ میلیون دلار نزدیک می‌شود.

«آسیایی‌های خرپول» (Crazy Rich Asians) این هفته نیز برای دومین هفته متوالی در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفت. این فیلم در دومین هفته اکرانش با فروش ۳۶ میلیون و ۹۱۸ هزار دلار به مجموع فروش ۸۸ میلیون و ۷۲۶ هزار دلار دست یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز، فیلم «مگ» (The Meg) ساخته جان ترتلتاب این هفته نیز مانند هفته گذشته در حدود ۴ هزار سالن اکران شد. «مگ» که در ژانر تریلر ساخته شده، در سومین هفته نمایش با افت ۴۰ درصدی نسبت به هفته گذشته، ۱۷ میلیون و ۷۱۵ هزار دلار فروخت و مجموع فروشش را به ۱۰۹ میلیون و ۹۸۶ هزار دلار رساند.

«قتل‌های هپی‌تایم» (The Happytime Murders) به کارگردانی برایان هنسون اولین هفته اکرانش را پشت سر گذاشت. این فیلم در ژانر کمدی جنایی ساخته شده است. داستان «قتل‌های هپی‌تایم» در دنیایی اتفاق می‌افتد که عروسک‌ها و انسان‌ها کنار هم زندگی می‌کنند. این فیلم در هفته نخست اکرانش ۱۲ میلیون و ۶۱۵ هزار دلار فروش داشت.

چهارمین فیلم پرفروش هفته در ژانر اکشن تریلر اکشن بود. «ماموریت: غیرممکن - فال‌اوت» (Mission: Impossible - Fallout) که حدود ۳ هزار تعداد سالن را در اختیار دارد، در پنجمین هفته نمایشش با فروش هفتگی ۱۱ میلیون و ۴۴۵ هزار دلار به مجموع فروش ۱۹۷ میلیون و ۳۴۶ هزار دلار دست یافت.

«ای.اکس.ال» (A.X.L.) نیز این هفته به روی پرده سالن‌های سینما رفت. این فیلم علمی‌تخیلی اکشن درباره یک سگ رباتیک و پسری است که با دانشمندان درگیر می‌شوند. این فیلم در اولین هفته اکرانش ۳ میلیون و ۷۸۴ هزار دلار فروخت و نهمین فیلم پرفروش هفته شده.

فیلم‌های پنجم تا دهم جدول فروش هفتگی فروشی کمتر از ده میلیون دلار در هفته را تجربه کردند.

فیلم‌های پرفروش هفته سی و چهارم باکس آفیس، ۱۲۷ میلیون و ۱۲۵ هزار دلار فروختند که نسبت به هفته سی و سوم ۲۶ درصد کاهش فروش داشتند.

آفیس ۲۴ ۳۰ اوت ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.