کد مطلب: ۳۳۱۳۸۲

آشپزی آسان و سریع با نودالیت

آشپزی آسان و سریع با نودالیت

برخی غذاها نه مقدمات خاصی دارند و نه برای آماده شدن زمان زیادی نیاز دارند و نودالیت یکی از این غذاهاست که در سراسر دنیا محبوبیت دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، آشپزی آسان و بی زحمت برای اکثریت ما اهمیت دارد. برای بعضی‌هایمان به این دلیل که وقت کمی داریم، برای بعضی برای اینکه با وجود وقت، ترجیحمان این است که وقت بیشتری با دوست و خانواده بگذرانیم و کمتر در آشپزخانه باشیم.

برخی غذاها هستند که نه مقدمات خاصی دارند و نه برای آماده شدن زمان زیادی نیاز دارند و دقیقا همان غذاهایی هستند که در این جور مواقع به کمک ما می آیند. یکی از این غذاها نودالیت است که در سراسر دنیا محبوبیت دارد و می توان آن را مثل برنج به عنوان پایه نشاسته در غذا و همراه با مواد و مخلفات دیگر استفاده کرد یا اینکه به تنهایی آن را نوش جان نمود. نکته ای که در مورد این غذا باعث پرطرفدار شدن آن می شود این است که برای آماده شدن فقط به آب جوش و سه دقیقه زمان نیاز دارد!

امروز می خواهیم با استفاده از نودالیت یک دستور غذای بسیار آسان، سریع و خوش طعم یا همان نودالیت با مرغ و سبزیجات را به شما آموزش بدهیم. غذایی که در چند دقیقه آماده می شود و حتی برای پذیرایی از مهمان هم مناسب است!

مواد لازم:

نودالیت مرغ 1 بسته
روغن زیتون مولیناری به میزان لازم
فلفل سیاه الیت به میزان لازم
عصاره سیر الیت یک عدد
بروکلی 100 گرم
قارچ 100 گرم
هویج 1 عدد
فیله مرغ 200 گرم
سس سویا 3 قاشق غذاخوری

طرز تهیه:
ابتدا یک بسته نودالیت مرغ را در دو لیوان آب جوش بریزید و تا 3 دقیقه روی حرارت بگذارید تا بپزد. سپس آن را آبکش کنید و کنار بگذارید.

در ماهی تابه روغن بریزید و بگذارید داغ شود. حالا مرغ ها را با فلفل و نمک داخل آن بریزید و حدود 5 دقیقه صبر کنید تا مرغ ها بپزند. سپس آن ها را از ماهی تابه خارج کنید و کنار بگذارید.

کمی روغن در ماهی تابه بریزید و قارچ، بروکلی و هویج را اضافه کنید. تفت دهید تا بروکلی و هویج کمی نرم شوند. آنها را هم از ماهی تابه خارج کنید.

سیر و سس سویا را در ماهی تابه بریزید و بعد از 10 ثانیه نودل، قارچ، هویج، بروکلی ومرغ را به آنها اضافه کنید و همه را خوب هم بزنید تا طعم ها به خورد هم بروند.

اگر می خواهید به جای سس سویا از چاشنی دیگری استفاده کنید، به شما روغن زیتون و کمی آبلیمو را پیشنهاد می کنیم. در این صورت کمی نمک هم باید به غذا اضافه کنید.

شما می توانید نودالیت را از سوپرمارکت ها و فروشگاههای زنجیره ای سراسر کشور، یا از فروشگاه‌های آنلاین تهیه کنید.

برای ایده های بیشتر غذایی و دستورپخت های خوشمزه به منوالیت سر بزنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.