کد مطلب: ۴۴۳۵۷۸

بورس چهارشنبه چگونه آغاز شد؟ / استقبال سبز بورس از «شستا»

بورس چهارشنبه چگونه آغاز شد؟ / استقبال سبز بورس از «شستا»

در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با رشدی ۱۰ هزار واحدی و قرار گرفتن در پله ۶۳۶ هزارتایی آماده عرضه اولیه بزرگ شستا شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات روز چهارشنبه ۲۷ فروردین، شاخص کل با رشدی ۱۰ هزار واحدی و قرار گرفتن در پله ۶۳۶ هزارتایی خوش‌آمدگویی سبزی به عرضه اولیه شستا داشت.

9 11

در جریان معاملات اول وقت امروز، سه نماد فارس، وغدیر و تاپیکو به ترتیب با ۱۹۸۴، ۵۴۲ و ۴۴۴ واحد بیشترین تاثیر را در روند مثبت شاخص کل داشتند و نمای کلی بازار نیز نشان از سبزپوشی اکثر گروه‌های صنعت دارد.

7 15

در ۳۵ دقیقه ابتدایی معاملات امروز بورس بیش از ۲۴۷ هزار معامله انجام شد که طی آن یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد ریال داد و ستد شدند. در این میان کیمیا و غپینو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. ارزش معاملات در فرابورس نیز بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان بود که سه نماد وملل، رنیک و دماوند تاثیرگذارترین نمادهای فرابورسی بودند. شکل‌گیری معاملات پرحجم در محدوده مثبت در تمامی گروه‌های صنعت و همچنی بازگشت نمادهای گروه بانکی به محدوده مثبت از مهمترین رویدادهای شروع بازار امروز بوده است.

در جریان معاملات اول وقت امروز بیش از ۴۵۰ نماد در محدوده مثبت و حدود ۱۲۰ نماد نیز در محدوده منفی معامله می‌شوند. چهار نماد عرضه اولیه اخیر ( شگویا، زکوثر، صبا و تملت) نیز به منظور کاهش فشار از روی سامانه معاملاتی و هر چه بهتر برگزار شدن عرضه اولیه شستا، متوقف شده و معاملات آنها از ساعت ۱۲:۳۵ تا ۱۳ بدون مرحله پیش‌گشایش انجام خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    لطفا بیمه بیکاری کرونا راهم پیگیری کنیدالان ماچندصباحی ثبت نام کردیم ولی خبری نشده است این بیمه بیکاری کرونایی نشه بیمه بیکاری سالگردکرونایی. باتشکر ازشما. یاعلی