کد مطلب: ۴۳۵۴۵۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آغاز ثبت نام مسکن ملی تا کمتر از ۲۴ ساعت دیگر / مهلت ثبت اعتراض امشب به پایان می‎رسد

آغاز ثبت نام مسکن ملی تا کمتر از ۲۴ ساعت دیگر /  مهلت ثبت اعتراض امشب به پایان می‎رسد

طبق اعلام وزارت راه‌وشهرسازی، مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی از ساعت هشت صبح فردا آغاز می‌شود و مهلت ثبت اعتراض نیز در ساعت ۲۴ امشب به اتمام می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ثبت‌نام مرحله دوم مسکن ملی تا کمتر از ۲۴ ساعت کلید می‌خورد، اما این مرحله نسبت به دور اول ثبت‌نام‌ها با تغییراتی همراه است.

ثبت نام روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هفته آتی انجام می‌شود و چنانچه در استان‌ها کار ثبت نام مرحله دوم به اتمام نرسید، این کار در اول دو هفته بعد نیز ادامه خواهد یافت.

در مرحله اول، نام‌نویسی مشروط به وجود ظرفیت بود و ظرفیت‌ها به سرعت تکمیل می‌شد، اما این مرحله از ثبت‌نام بر اساس قرعه‌کشی انجام می‌شود و کسانی که از این لیست خارج شوند از سوی ستاد طرح اقدام ملی اعلام می‌شوند که افراد انتخاب شده باید در مرحله بعدی برای احراز شرایط خود اقدام کنند.

ثبت نام از ۸ صبح شروع و تا ساعت ۱۲ روز بعد انجام می‌شود و متقاضیان دو روز کاری فرصت دارند تا ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن انجام دهند، اما در دور اول به طور میانگین برای هر گروه استانی سه روز سامانه ثبت درخواست فعال بود.

آدرس سامانه ثبت درخواست نیز https://tem.mrud.ir/ است.

همچنین طبق اعلام این سامانه که از سوی وزارت راه‌وشهرسازی مدیریت می‌شود، مهلت اعتراض به عدم تایید شرایط ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن و همچنین انصراف از ثبت نام در این طرح، در ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۶ اسفند ماه به اتمام می‌رسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام هیجده ساله مستجرم نه زمینی نه خونه هیچی ندارم محمدمحمدی دیلمده از گیلان شهرستان ماسال

  • ناشناس

    گیلان ماسال طرح دارین

  • ناشناس

    آیا در استان البرز بازهم ثبت نام برای جامانده ها انجام میشود

  • ناشناس

    احمقا میگن باید بچه داشته باشب منی که بچه دار نمیشم چی نباید خونه داشته باشم

  • ناشناس

    سلام ماسی سالہ داریم اجارہ ای زندگی میکنیم اخہ واس ثبت نام وام مسکن ملی ھم پولی نداریم و بہ اجارہ خون دادیم بہ این خاطر نمیتونیم ثبت نام کنیم

  • سمیه

    این سامانشون واقعا مسخرس، صبح 10 بار ثبت نامه کردم برا منی که مجردم خطا میداد میداد که قسمت همسر و افراد تحت تکفل رو پر نکردی بعد غروب آخرش تونستم ثبت نام کنم و خطا نداد!!

  • ناشناس

    سلام من مسکن مهر داشتم اینقدررر تحویل دادنش رو عقب انداختن که فروختم الان برای مسکن ملی ثبت نام کنم بهم تعلق میگیره نه زمین نه خونه ندارم پانزده ساله با دوتا بچه اجاره نشینم

  • شیرمحمدی

    سلام من در مسکن مهر امیر کبیر ثبت نام کردم الان میتونم امیر کبیر رو کنسل کنم و در مسکن اراک ثبت نام کنم؟

  • هانیه رهبر

    سلام من پدرم بنام من وام مسکن روستایب گرفتن آیا بمن مسکن مهر تعلق میگیرد؟؟

  • ناشناس

    سلام قضیه اش چیه ؟ما اومدیم ثبت نام کنیم میزنه به شما تعلق نمیگیره باید ثبت نام پیامکی انجام داده باشین برای اونای هست که اسفند ماه ثبت نام کردن؛
    خب حالا تکلیف چیه ثبت نام اگه برای اونا هست پس قضیه اش چیه تا امروز اخرین مهلت ثبت نام هست ؛ما میتونیم شاملش بشیم یانه؟