کد مطلب: ۵۷۳۲۷۴

فعالیت ادارات، بانک‌ها و اصناف تهران از ۳۱ مرداد آغاز می‌شود

فعالیت ادارات، بانک‌ها و اصناف تهران از ۳۱ مرداد آغاز می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: یکشنبه ۳۱ مردادماه اولین روز کاری ادارات، اصناف و بانک های استان تهران است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، غلامرضا عباس پاشا گفت: طبق بخشنامه اعلامی قبلی ادارات، اصناف و بانک‌های استان تهران از دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل هستند.

وی افزود: بنابر این اولین روز کاری یکشنبه ۳۱ مردادماه خواهد بود و شنبه نیز بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا جزو تعطیلات کرونایی محسوب می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله کرونا روز ۲۳ مرداد در راستای مدیریت شیوع پیک پنجم کرونا، از تعطیلی ۶ روزه همه اصناف و بانک‌ها و مشاغل دولتی در سطح کشور به جز اصناف ضروری از روز دوشنبه(۲۵ مردادماه) تا روز شنبه( ۳۰ مردادماه) به منظور کمک به کنترل این بیماری مهلک خبر داد.

علیرضا رئیسی، افزوده بود: از روز دوشنبه(۲۵ مردادماه) تا پایان روز کاری شنبه(۳۰ مردادماه) تمامی ادارات به جز اداره‌های آب، برق، اورژانس اجتماعی و غیره تعطیل است و همه اصناف به جز اصناف ضروری که از قبل جز مشاغل گروه یک اعلام شده بود و مایحتاج مردم را تامین می‌کنند، تعطیل است.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا را در صفحه ویروس کرونا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تو رو خدا تعطیل نکنید
    تا چند روز تعطیل میشه فامیلامون تو این اوضاع کرونا از تهران میان خونمون شعور هم ندارن همش میرن خرید و گردش

    • ناشناس

      واقعا است گفتی!

    • ناشناس

      شما دعوت نکن کسی خونتون نمیاد برادر من

    • ناشناس

      (راست گفتی ) درسته

  • ناشناس

    کدام تعطیلات . سه روز که رسما تعطیل بود همش سه روز تعطیل شد تازه بی ثمر .

  • ناشناس

    تعطیلی باید سه هفته باشه برای کرونا..تعطیلی مطلق!! توی این شش روز جمع زیادی رفتن مسافرت بسیاری بدون رعایت پروتکل در مراسم مختلف حاضر شدند ازهمه بدتر رفت و امد و تردد زیاد در خیابانها بود! علت تعطیلی اخر ماه پرداخت نکردن حقوق کارکنان دولت بازنشستگان و کارگران بود که الان یک هفته تا 15 روز عقب افتاد! تمامی بانکها پرداختی های سپرده خود و کارگذاریها پرداخت پول بورس مردم را متوقف کردن چکهای بازار پاس نشد و پول مردم در خزانه دولت و کارفرمایان مفت مسلم 15 روز تمام بلوکه شد و مثل اب خوردن سود پولها رو گرفتن ریختن تو خزانشون!! علت تعطیلی این بود نه کرونا!!

  • ناشناس

    مردم ایران برعکس عمل می‌کنند هر وقت اداره ها تعطیل میشه اتفاقا به سفر می‌روند و کرونا هم شدت می‌گیرد از این ور هم هی راه‌ها رو ببندید اونایی که می خواهند به سفر بروند راهی را پیدا می‌کنند اگر می‌خواهید کرونا کم بشه باید ادارات و اصناف باز باشه ممنون

  • مهربانی

    اتفاقا هر وقت تعطیل میشه کرونا زیادتر میشه

  • ناسناس

    داداشم اگر تعطیل کنن بهتر میشه همه باید بفهمیم منظور از این تعطیلات یعنی چه

  • ناسناس

    آهنگ بمیرد بمیرد گوش کنید کرونا نمیگیرید