کد مطلب: ۴۶۹۴۴۴

آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن از روز گذشته

آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن از روز گذشته

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: یک هزار و ۶۰۰ نفر از واجدان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن می‌توانند با مراجعه به شعبه بانک منتخب خود، تشکیل پرونده بدهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پروانه اصلانی اظهار داشت: با پایش درخواست متقاضیان دریافت وام مسکن تاکنون حدود ۷۰ هزار نفر واجد شرایط بودند و پرونده آنها نهایی شده است.

وی گفت: اسامی افرادی که پالایش می‌شوند و بانکشان را در سامانه طرح اقدام ملی انتخاب می‌کنند به شعب بانک‌ها ارسال می‌کنیم.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی افزود: این افراد پس از انتخاب بانک خود در سامانه طرح اقدام ملی اسامی آنها وارد کارتابل بانک‌ها می‌شود و می‌توانند با مراجعه به بانک تشکیل پرونده دهند و پرونده خود را دقیق تکمیل و مدارک مورد نیاز را تحویل بانک دهند.

اصلانی ادامه داد: از زمانی که متقاضیان به بانک‌ها معرفی می‌شوند تا زمان دریافت وام طبق مقررات بانک مطابق با دریافت سایر تسهیلات عمل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار وام ودیعه مسکن تامین شده است و متقاضیانی که واجد شرایط هستند بعد از مراجعه به بانک و تشکیل پرونده اگر زمان اجاره‌نامه به شهر محل درخواست با شرایط دریافت وام انطباق داشته باشد می‌توانند وام ودیعه مسکن را دریافت کنند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: تاکنون یک میلیون و ۶۲۹ هزار نفر با کد ملی معتبر پیامک زدند اما رقم پیامک‌های دریافت شده بیشتر از این رقم است ولی نامعتبر هستند و یا از یک کد ملی چند بار پیامک زده شده است.

اصلانی افزود: تعداد کسانی که اطلاعات خود را تکمیل کردند ۳۲۸ هزار نفر بودند که تاکنون ۷۰ هزار نفر از آنها پالایش شدند و بقیه نیز به مرور پالایش می‌شوند.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا الکی مطلب میذارید آغاز پرداخت
    بانک ها که ما میریم اونجا میگیم وام ودیعه با ما میخندن

  • ناشناس

    طی چند روز پول وام ودیعه مسکن به حساب ریخته میشوند؟!!

  • ناشناس

    انروز برای تکمیل مراجعه کردم پیام تا اطلاع ثانوی امکان انتخاب بانک ندارید را نمایش میده

  • ناشناس

    تجارت نیوز چرا فقط سهام عدالتو ساعت به ساعت پیگیری میکنین اینم مهمه دیگه الان کلا درخواست وامو زدن معلوم نیست کی باز بشه پیگیری کن لطفا

  • ناشناس

    سلام.من.امروز.به.بانک.رفتم.کفتم.برای.وام.اجاره.اومدم.برام.خنده.کرد.کفت.وام.کجابود.منم.ناراحت.شدم.اومدم.خونه.بانک.شهربود

  • ناشناس

    من از شهرستان اهر هستم بانک تجارت به ما میگه هنوز بخشنامه نیومده

  • محمد رضا

    آقا من امروز اقدام کردم و با تمام مدارک ولی برای ۲۵ میلیون وام یک چیزهایی از آدم می خوان که وقتی ما پولمون رو نزد بانک سپرده می کنیم از بانک هیچ کدوم از این چیزا رو نمی خوایم
    ۲تا کارمند با نامه کسر از حقوق
    سفته ۴۵ میلیون تومان
    اجاره نامه با کد رهگیری
    و الی آخر…. آخر هم برو تو صف شاید دو ماه دیگه نوبت بشه…….. خوب بابا چرا وقت مردم رو میگیرید .بگید نمیدیم نه مردم و نه خودتون رو هم اذیت نکنید