کد مطلب: ۲۳۹۴۰۴

آماده ارائه خدمت به بنادری هستیم که مزیت اقتصادی دارند

آماده ارائه خدمت به بنادری هستیم که مزیت اقتصادی دارند

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بندر کیاشهر می‌تواند جایگاه ویژه و پررونقی در گردشگری دریایی کشور داشته باشد از این‌رو اجرای طرح جامع بنادر الگوی خوبی برای رشد گردشگری در این منطقه است.

محمد راستاد در حاشیه بازدید از بندر کیاشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اگر بندری از مزیت اقتصادی برخوردار باشد با کمال میل و افتخار آماده خدمتگزاری به ساکنان آن منطقه هستیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با تاکید بر لزوم حمایت از گردشگری دریایی در سواحل شمال و جنوب کشور، گفت: مکانیزم‌های تشویقی و اعطای تسهیلات مناسب برای بخش خصوصی با هدف توسعه گردشگری دریایی در نظر گرفته شده است.

تشویق سرمایه‌گذاران برای حضور در پروژه‌های بندری

معاون وزیر راه و شهرسازی از مسئولان استانی و شهرستانی خواست نسبت به تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در پروژه‌های بندری اقدام کنند، یادآور شد: بندر کیاشهر می‌تواند جایگاه برجسته، ویژه و پررونقی برای گردشگری دریایی داشته باشد بدین جهت اجرای طرح جامع بنادر، الگوی خوبی برای رشد گردشگری در این فضای زیباست.
جبران رکود صید و صیادی در بندر کیاشهر

وی با اشاره به سبقه بندر کیاشهر در حوزه صید و صیادی، افزود: با توجه به این جایگاه ویژه، متاسفانه شاهد رکود در حوزه صیادی در این منطقه بکر هستیم. امیدواریم در این خصوص خلاء‌ها جبران شود.

راستاد با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی همکاری مشترک با شیلات دارد، تصریح کرد: در برخی از بنادر مالکیت با شیلات است، اما فعالیت‌های تجاری در آن صورت می‌گیرد.

همچنین بنادری وجود دارد که با محوریت تجارت، فعالیت‌های صید و صیادی انجام می‌دهند از این‌رو مسائل تولی گری بنادر تاثیری بر برنامه‌های توسعه‌ای ندارد.

منبع: فصل تجارت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.