کد مطلب: ۷۵۳۹۵۲

تولید روزانه ۲۵هزار مترمربع سرامیک در پردیس سرام پاژ

تولید روزانه 25هزار مترمربع سرامیک در پردیس سرام پاژ

مجموعه پردیس سرام پاژ  بعنوان یکی از بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه های تولید سرامیک در کشور شناخته می شود که پس از طرح توسعه توانسته است ظرفیت روزانه تولید سرامیک ( (porcelain را از 17هزار مترمربع به 23 تا 25 هزار مترمربع برساند. مهندس پارسا جلال زاده، مدیرعامل مجموعه پردیس سرام با بیان این مطلب

مجموعه پردیس سرام پاژ بعنوان یکی از بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه های تولید سرامیک در کشور شناخته می شود که پس از طرح توسعه توانسته است ظرفیت روزانه تولید سرامیک ( ( porcelain را از 17هزار مترمربع به 23 تا 25 هزار مترمربع برساند.

مهندس پارسا جلال زاده، مدیرعامل مجموعه پردیس سرام با بیان این مطلب افزود: تولید روزانه 12 تا 15 هزار متر مربع کاشی دیوار و نیز 3 تا 5 هزار مترمربع کاشی مینیاتوری از دیگر محصولات مجموعه پردیس سرام پاژ است که تماما با برند پردیس به بازار عرضه می شوند.

جلال زاده با اشاره به تلفیق هنر، صنعت و تکنولوژی سه کشور ایران، چین و ایتالیا در تولیدات این شرکت افزود: آمیزه‌ای از ویژگیهای تولید در این سه کشور از حیث هنر، ظرافت، تکنولوژی و قیمت تمام شده، در محصولات تولیدی این مجموعه به وضوح قابل مشاهده است که موجب تمایز ویژه و برتری محصولات این شرکت نسبت به سایر تولیدکنندگان داخلی شده است.

مدیرعامل این شرکت تولیدی، ضمن تاکید بر اثرگذاری تحریم های خارجی در فروش محصولات و گسترش همکاری با سایر کشورهای دنیا، وجود برخی موانع مانند تعلل در ترخیص کالا و مواد اولیه در گمرک را مانعی مهم در جهت تسهیل فرایند صادرات محصول و واردات مواد اولیه مورد نیاز این صنعت دانست و بر لزوم بازنگری بر قوانین موجود در این حوزه تاکید کرد.

وی به وجود کوره هایی با سوخت برق و گاز در این صنعت اشاره کرده و افزود: این امر موجب تمایز میان مصرف انرژی در این صنعت با سایر صنایع تولیدی شده و اکنون نیاز به نگاه کارشناسی و تخصصی به تولید کاشی و سرامیک بیش از پیش احساس می شود.

مهندس پارسا جلال زاده مدیرعامل مجموعه پردیس سرام پاژ در حاشیه ی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک تهران، با اشاره به اینکه تولید شرکت های داخلی فعال در صنعت کاشی و سرامیک بیش از نیاز داخلی است ، بر علاقه این شرکت برای گسترش همکاری با صادرکنندگان، فعالان حوزه بازرگانی خارجی و نیز دست اندرکاران صنعت ساختمان در ایران و سایر نقاط جهان تاکید و از طرح های ویژه فروش محصولات این شرکت با هدف توسعه بازارهای داخلی و خارجی رونمایی کرد.

photo1674662233

صادرکنندگان و فعالین این حوزه میتوانند با مراجعه به وبسایت این شرکت به نشانی www.pcp.co.ir و یا شماره تماس 05138334026 و ارتباط با واحد فروش این شرکت از آخرین طرح های فروش مطلع گردند .

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.