کد مطلب: ۷۰۵۴۶۶

آخرین آمار کرونا امروز ۲ مهر ۱۴۰۱/ آمار فوتی‌ها باز هم بالا رفت

آخرین آمار کرونا امروز ۲ مهر ۱۴۰۱/ آمار فوتی‌ها باز هم بالا رفت

در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۷ نفر به ویروس کرونا مبتلا و ۱۵ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزرارت بهداشت آخرین آمار کرونا را اعلام کرد.

به نقل از ایسنا، از دیروز تا امروز ۲ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۹۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۱۲۷ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کرونا در کشور به ۷میلیون و ۵۴۶هزار و ۶۵۳ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴هزار و ۳۸۲ نفر رسید.

تاکنون ۷میلیون و ۳۲۳هزار و ۵۹۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۱۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۴میلیون و ۵۱هزار و ۱۴۲ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

آمار واکسیناسیون کرونا در ایران

همچنین تاکنون ۶۵میلیون و ۷۶هزار و ۹۲۳ نفر دُز اول، ۵۸میلیون و ۴۷۵هزار و ۱۶۴ نفر دُز دوم و ۳۱میلیون و ۱۹۱هزار و ۴۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴میلیون و ۷۴۳هزار و ۱۳۶ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۱۴هزار و ۲۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

همچنین در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست و ۲۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.