کد مطلب: ۵۲۴۴۶۲

لاری خبر داد:

آمار کرونا در ایران ۸ فروردین ۱۴۰۰ / شناسایی ۸۷۵۱ بیمار جدید مبتلا

آمار کرونا در ایران ۸ فروردین ۱۴۰۰ / شناسایی ۸۷۵۱ بیمار جدید مبتلا

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۸ هزار و ۷۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۶۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درباره آخرین آمارهای کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: از دیروز تا امروز ۸ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۷۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۵۵ هزار و ۶۷۴ نفر رسید.

لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۶۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۵۹۳ هزار و ۲۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری ادامه داد: سه هزار و ۹۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تاکنون ۱۲ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۴۲۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: در حال حاضر ۲۳ شهرستان قرمز و ۴۴ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت از و به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

وی گفت: همچنین ۲۸۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۹۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.