کد مطلب: ۴۷۳۷۰۳

آموزش مالیات: آموزش موفقیت اقتصادی

آموزش مالیات: آموزش موفقیت اقتصادی

با راه‌اندازی نظام یکپارچه مالیاتی در کشور و اوج‌گیری حساسیت‌های پیش روی دارندگان کسب‌و‌کارها و حسابدارها، مدیریت اصولی پرونده‌های مالیاتی که منجر به پرداخت مالیات‌های بیش از اندازه نشود، یک موفقیت ارزشمند به حساب می‌آید.

آموزش مالیات در یک کلمه نوعی آموزش موفقیت محسوب می‌شود؛ آن هم در حوزه اقتصاد!

با راه‌اندازی نظام یکپارچه مالیاتی در کشور و اوج‌گیری حساسیت‌های پیش روی دارندگان کسب‌و‌کارها و حسابدارها، مدیریت اصولی پرونده‌های مالیاتی که منجر به پرداخت مالیات‌های بیش از اندازه نشود، یک موفقیت ارزشمند به حساب می‌آید.

وقتی یک مدیر و یا یک حسابدار دغدغه‌اش در این روزها فراخوان اداره مالیاتی برای تشخیص و رسیدگی مالیات است، همیشه یک دلهره در حین کار و حتی توسعه کسب و کار همراه آن‌ها می‌باشد.

چرا بازارِ نیاز به خدمات مالیاتی اینقدر داغ شده است؟

چرا-بازار-نیاز-به-خدمات-مالیاتی-اینقدر-داغ-شده-است

تا چند سال پیش کلمه‌ای به نام آموزش مالیات وجود نداشت و در کنار آموزش زبان، بورس و موسیقی کلمه آموزش حسابداری بیشتر شنیده می‌شد! تا اینکه از ابتدای سال ۱۳۹۵ قوانین مالیاتی کشور و دستورالعمل‌ها تغییر زیادی پیدا کرد و کلا سناریو وصول مالیات توسط سازمان امور مالیاتی عوض شد! مخلص کلام این است: دیگر مهم نیست پرونده مالیاتی و مجوز فعالیت و ثبت شرکت انجام داده یا نداده باشید! حوزه‌های مالیاتی از طریق کد ملی و اتصال به تمامی‌سامانه‌های دولتی مثل املاک و اسناد و بانک و بورس و گمرک و ثبت شرکت‌ها، فرآیند استعلام‌گیری و محاسبات مالیات را آسان کرده‌اند و هنوز عده زیادی به همان سبک قدیم در حال فرار کردن هستند.

حالا وقتی پیامک و فراخوان‌های ادارات مالیاتی به صدا درآمده، تازه خیلی از فعالان اقتصادی سراغ تکالیف مالیاتی رفته و اقدامات آن را از دفاتر مشاوره و مشاورین مالیاتی جویا می‌شوند!

به این معنی که بیش از ۸۰ درصد جلسات مشاوره صرف افزایش آگاهی مؤدیان در قالب آموزش مالیات می‌شود. و اتفاق بدتر این است که حسابداران، مدیران مالی و کارشناسان کمی ‌هستند که اطلاعات مالیاتی جدید برای پاسخگویی به متقاضیان خدمات مالیاتی در کشور داشته باشند و به‌اصطلاح بازارِ نیاز به خدمات مالیاتی داغ شده است.

این روزها خیلی‌ها نگران تماس‌ها و پیامک‌های اداره مالیات هستند!

کلید حل مشکل در آموزش مالیات

کلید-حل-مشکل-در-آموزش-مالیات

با ازدیاد این ماجرا، تیم مشاورین حرفه‌ای ما تصمیم گرفتند یک دوره آموزشی مالیاتی در خصوص فنون اجرایی و تکالیف مهم فعالان اقتصادی در پرشین حساب راه‌اندازی کنند که خوشبختانه با استقبال خیلی خوبی مواجه شد و دستاوردش پرورش کارشناسان مالیاتی جوان و حل مشکل تعداد زیادی از مدیران کسب‌و‌کارها گردید.

شیوه آموزش مالیات ما با بقیه چه تفاوتی دارد؟

شیوه-آموزش-مالیات-ما-با-بقیه-چه-فرقی-دارد

شیوه جدید ما بدین صورت است که به‌جای آموزش کل قوانین و تبصره‌های مالیاتی، فقط به هسته مرکزی مشکلات یعنی تکالیف و چالش‌های پرونده‌های مالیاتی می‌پردازیم و طبیعتا تیم مدرسین هم کارشناس ارشد امور مالیاتی و هم مشاور و موکل مالیاتی محسوب می‌شوند.

این روش باعث می‌شود ضمن صرفه‌جویی در زمان و هزینه، فرد آموزش‌گیرنده دچار سردرگمی، ترس و دلهره بیشتر نشود و با مثال‌های واقعی در کلاس و مشاوره مدرس، خیلی خوب موضوع تفکیک همان جلسه را به‌خوبی یاد بگیرد.

برای درک بهتر این موضوع، شروع یکی از جلسات (که درباره تراکنش‌های بانکی هست) را برای شما توضیح می‌دهیم تا به‌طور ملموس‌تر در جریان نوع آموزش مالیات ما قرار بگیرید.

حساب بانکی فعال = داشتن پرونده مالیاتی!

منبع اصلی مشکلات مالیاتی همینجاست! از ابتدای سال ۱۳۹۹دیگر مهم نیست شخص پرونده دارد یا ندارد و چقدر کتمان و یا اعلام درآمد دارد! مهم گردش بانکی و میزان مشکوک بودن آن است. اصلا یک اداره جدید در مالیات با نام اداره فرار مالیاتی و مبارزه با پولشویی به همین منظور ایجاد شده است. اصلا نترسید! با روشی که پیش روی شما قرار می‌دهیم هم می‌توانید به خودتان کمک کنید و هم به دیگران و حتی می‌توناید بابت کمکی که می‌کنید کسب درآمد هم داشته باشید. نام این روش مهندسی معکوس روش رسیدگی به تراکنش‌های بانکی مشکوک است. شما با مثالی که در اختیارتان قرار می‌گیرد و ماجرای یک پرونده واقعی است، قبل از فراخوان حوزه مالیاتی با همان روش اقدام به یک خودرسیدگی عملیاتی می‌کنید.

دیگر بخش‌های آموزش مالیات به روش جدید:

  • روال و علت تشکیل پرونده مالیاتی
  • آموزش محاسبه مالیات‌های تکلیفی مهم مثل حقوق و اجاره
  • آموزش کامل مالیات بر ارزش افزوده شامل ثبت نام، گواهینامه و رفع جریمه ارزش افزوده
  • آموزش نحوه کار با انواع نرم‌افزارهای جدید سامانه مالیاتی
  • آموزش عددی و قدم به قدم انواع اظهارنامه مالیاتی
  • آموزش روال اعتراض‌نویسی و رفتن به هیات‌های مالیات

چرا شما در این بازار داغ موفق نشوید؟

کار نشدنی و فوق‌العاده سختی نیست‌! مهم باور و علاقه شما به حل مشکلات مالیات و دریافت حق‌الزحمه بابت این نیازها است. شما طی ۱۰ جلسه ۴ ساعته ویدیویی به این اطلاعات دست پیدا می‌کنید و امکان رسیدن به یک درآمدزایی خوب از این بازار پر نیاز برای شما فراهم می‌گردد.

بعد از آموزش مالیات به چه دستاوردهایی خواهید رسید:

نیازی به پرداخت هزینه‌های زیاد مشاوره مالیاتی پیدا نخواهید کرد و نهایتا برای تایید نهایی اقدامات از یک مشاور مالیاتی کمک خواهید گرفت.

دیگر معطل پاسخ قطعی اقدامات ساده مالیاتی نخواهید شد.

به تنهایی و با اعتماد به نفس کامل قادر خواهید بود کلیه امور مالیاتی یک مجموعه را اجرا کنید.

دیگر نگرانی در ارتباط با نحوه اجرای تکالیف مالیاتی در محیط کار خود نخواهید داشت.

تسلط بر تکالیف مربوط به ارسال خرید و فروش

تسلط بر مالیات بر ارزش افزوده و دفاع در هیئت‌های مالیاتی

تحریر دفاتر قانونی مطابق آیین‌نامه تحریر دفاتر قانونی

جسارت حضور در کمیسیون حوزه مالیاتی و نگارش لایحه متناسب با مشکلات مالیاتی

تسلط بر ارائه اصولی لیست حقوق و دستمزد اداره دارایی

و در نهایت درآمدزایی بالا از مالیات…

این فرصت طلایی در این تابستان داغ مالیاتی را از دست ندهید و همین الان با شماره ۰۲۱۲۸۱۱۱۲۲۸ با ما تماس بگیرید. ما هر آن‌چه از مالیات باید بدانید را به شما خواهیم گفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.