کد مطلب: ۴۳۸۷۹۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آنالیز بازارها در آخرین هفته سال ۹۸ / بورس از دیگر بازارها جا ماند

آنالیز بازارها در آخرین هفته سال ۹۸ / بورس از دیگر بازارها جا ماند

در هفته پایانی سال، بورس نتوانست بازدهی مثبتی را به ثبت برساند و طلا ۱۸ تنها بازاری است که توانست برای سرمایه‌گذاران خود سودده باشد.

بورس با بازدهی منفی ۱٫۴ درصدی سال ۹۸ را به پایان رساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس در این هفته بیش از هفت هزار واحد ریزش داشت و در نهایت آخرین روز کاری خود در سال ۹۸ با قرار گرفن روی شاخص ۵۱۲ هزار و ۹۰۰ واحدی پایان داد.

براساس داده‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، این شاخص در پایان هفته گذشته ۵۲۰ هزار واحدی قرار داشت، این بازار طی هفته‌های گذشته با افت مواجه بوده است.

طلا در آخرین هفته اسفند ماه توانست بازدهی ۱٫۸ درصدی را به ثبت رساند. هر گرم طلای ۱۸ عیار در پایان هفته سوم ۶۰۲ هزار تومان معامله شده بود.

براساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و دلار این فلز ارزشمند در پایان هفته‌ای که سپری شد حدود ۱۱ هزار تومان رشد کرد و نرخ ۶۰۲ هزار تومان برای هر گرم رسید.

سکه امامی و دلار نیز بازدهی نزدیک به یک داشتند و رشدهای محدودی را از آن خود کردند.

دلار تنها ۵۰ تومان افزایش قیمت داشت که از بازدهی ۰٫۳۳ درصدی برای شاخص ارزی بازار خبر می‌دهد.

براساس نرخ‌هایی که هر روزه صرافی ملی اعلام می‌کند، قیمت این ارز در پایان هفته سوم ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان بوده که در آخرین پنج‌شنبه سال این ارز روی نرخ ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان بسته شد.

سکه امامی نیز با ۲۷ هزار تومان افزایش قیمت رشد ۰٫۴۴ درصد داشت.

هر عدد سکه امامی در پایان روز پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ماه روی مرز شش میلیون تومان معامله شد که با افزایش قیمت در آخرین هفته سال ۹۸ به رقم شش میلیون و ۲۸ هزار تومان رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.