کد مطلب: ۳۱۱۹۳۶

توسط ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه انجام شد:

تحلیل تکنیکال از آینده شاخص بورس در پاییز

تحلیل تکنیکال از آینده شاخص بورس در پاییز

شاخص کل بورس روزهای پرنوسانی را طی می‌کند. سوالی که مطرح می‌شود این است که از نظر تحلیل تکنیکال شاخص کل بورس در فصل پاییز وارد چه کانالی خواهد شد؟

به گزارش تجارت نیوز، از نظر تحلیل تکنیکال روند شاخص کل بورس در فصل پاییز به چه صورت خواهد شد؟

ایمان رئیسی، کارشناس و تحلیلگر تکنیکال بازار سرمایه در گفتگو با «تجارت‌نیوز» درخصوص بررسی تکنیکال روند شاخص کل در فصل پاییز، گفت: براساس نمودار شاخص کل بورس به لحاظ تجربی در محدوده ۱۶۵هزار واحد به پایان اصلاح می‌رسد، اما با رشد ۱۰ درصدی بازهم ترس در بازار ایجاد خواهد شد.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: اما در حرکت بعدی شاخص در صورت عبور از مقاومت بسیار مهم ۲۰۰هزار واحدی تارگت ۲۴۰ هزارتایی را پیش رو خواهد داشت.

رئیسی افزود: در این مسیر همچنان معتقدم سهم‌های بنیادی که گزارش‌های شش ماهه خوبی دارند گره‌گشای مشکل افت شاخص کل بورس خواهند بود.

نمودار شاخص کل

11 6

نمودار شاخص کل

12 8

نمودار شاخص هم‌وزن

14 4

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: در مورد سکه اگر سطح حمایتی مهم چهار میلیون تومان از دست برود الگوی سر و شانه سقف شکل می‌گیرد و هدف این الگو سه میلیون تومان خواهد بود.

رئیسی افزود: این پیش‌بینی زمانی از دست خواهد رفت که قیمت چهار میلیون و 800 هزار تومان سکه رو به بالا شکسته شود و آنگاه هدف پنج میلیون و 200 هزار تومان، پنج میلیون و 500 هزار تومان و هفت میلیون تومان خواهد بود.

نمودار سکه

13 6

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امیر

    لطفن مطالب را بروز رسانی کنید و مطالب قبلی را در آرشیو قرار دهید با بولد کردن تاریخ مطلب . با این وضعیت خوتننده سرگردان میشود. متشکرم . سلیمی