کد مطلب: ۵۲۹۷۷۳

آی پی ثابت برای ترید در بایننس + خرید و تحویل آنی

آی پی ثابت برای ترید در بایننس + خرید و تحویل آنی

برای فعالیت در صرافی ارزهای دیجیتال دنبال آی پی ثابت از یک کشور خارجی می‌گردید، محصولی که شما باید خریداری کنید «سرور مجازی ترید» نام دارد.

با آی پی ثابت برای بایننس می‌توانید تمام تحریم‌ها را دور بزنید و به سادگی به فعالیت بپردازید.

در صرافی‌های خارجی می‌خواهید سرمایه وارد کنید؟ نگران امنیت و بسته شدن حساب خود در صرافی‌های خارجی و درجه یک نظیر بایننس هستید؟

آن چیزی که شما به عنوان یک تریدر ایرانی باید داشته باشید را در این مقاله به طور کامل به شما معرفی خواهیم کرد.

اگر وارد بازار ارزهای دیجیتال و معامله ارزهای آن شده باشید، حتما سایت‌هایی را هم برای تغییر ارز دیجیتالی خود دیده‌اید، این سایت‌ها «صرافی ارز دیجیتال» هستند. اولین صرافی‌های ارز دیجیتال در خارج از ایران آغاز به کار کردند و ارزهای دیجیتال مختلف را به یکدیگر تبدیل می‌کنند.

پس از پر طرفدار شدن بازار ارزهای دیجیتال در داخل ایران، صرافی‌های ایرانی نیز بنا شدند که تا کنون هیچ‌کدام به صرافی‌های خارجی از لحاظ امکانات و شرایط نرسیده‌اند، کاربر ایرانی بیشتر به صرافی‌های معروف خارجی اعتماد دارند.

برخی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال خارجی، امکاناتی فوق‌العاده در اختیار کاربران خود می‌گذارند، ولی مشکل آنجا شروع می‌شود که ایران را تحریم کرده‌اند.

صرافی‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند، برای استفاده از آن‌ها باید آی پی کشور دیگری را داشته باشیم و آی پی‌مان را به کشور دیگری تغییر بدهیم.

معرفی و شیوه خرید آی پی ثابت برای ترید:

در ویدیوی بالا شما می‌توانید به طور کامل با شیوه خرید و تهیه IP ثابت برای ترید آشنا شوید و با تمام ویژگی‌ها و سوالاتی که در ذهنتان ایجاد شده آشنا شوید.

استفاده از VPN ممنوع !

اولین چیزی که به ذهن هر فردی می‌رسد استفاده از VPN است ، توجه داشته باشید که وب‌سایت بایننس میتواند VPN‌ها را تشخیص بدهد و جلوی فعالیت اکانت مذکور را پس از مدت کوتاهی خواهد گرفت.

مشکلاتی که VPNها برای شما به وجود خواهند آورد:

  • اشتراکی بودن آی پی VPN با هزاران نفر دیگر ! اگر یکی از این نفرات تخلفی در سطح اینترنت یا بایننس انجام بدهد، همه گرفتار خواهند شد و بایننس حساب همه اکانت‌هایی که از آن آی پی متصل شده بوده‌اند را محدود می‌کند و درخواست احراز هویت خواهد کرد. در صورت نداشتن مدارک لازم اکانت بسته خواهد شد و امکان ترید نخواهد داشت.
  • VPN‌ها هیچ‌گونه پشتیبانی، پاسخگویی و مسئولیتی در قبال محصول‌شان ندارند.
  • امنیت بسیار پایین، وقتی صحبت از سرمایه می‌شود، باید توجه کنید که شما ممکن است هر چه دارید را بخواهید وارد ارز دیجیتال نمایید، در این حالت بسیار خطرناک است که کل سرمایه ارز دیجیتالی خود را با استفاده از یک VPN به خطر بیندازید.
  • تغییر مداوم آی پی با هر بار اتصال.
  • قطع ناگهانی و آشکار شدن آی پی ایران شما = بسته شدن حساب صرافی‌تان با تمام موجودی.

پس با توجه به موارد بالا، استفاده از VPN را به طور کامل فراموش کنید!

راه چاره برای جلوگیری از ضرر فراوان در ارز دیجیتال چیست؟

راه چاره این است که شما یک کامپیوتر را در یک کشور خارجی از داخل ایران خریداری کنید و با آن از داخل کشور ایران کار کنید تا دچار تحریم‌ها نشوید ، بدترین نوع ضرر، ضرر از دست دادن اکانت شما در صرافی ارزهای دیجیتال است.

به این کامپیوتر که ۲۴ ساعته روشن است و شما می‌توانید از هر جای ایران با هر نوع دستگاهی اعم از موبایل / تبلت / لپ‌تاپ به آن وصل شوید، سرور مجازی می‌گویند.

شما برای اینکه بتوانید موقعیت فیزیکی کنونی تان که داخل ایران هست را دور بزنید، نیاز به سرور مجازی دارید، در ادامه به طور کامل بررسی می‌کنیم که چه سرور مجازی‌ای برای شما که یک تریدر ارز دیجیتال هستید عالی است.

نکته :

در تمامی قسمت‌های این مقاله، هر جایی که کلمه « سرور مجازی ترید »، « سرور مجازی بایننس »، « آی پی ثابت برای بایننس » و « آی پی ثابت برای ترید » را دیدید، بدانید که منظور ما همان سرور مجازی ترید است، کاربران و تریدرها نام‌های مختلفی برو روی سرور مجازی ترید گذاشته‌اند که در اینجا ما به تمامی موارد خواهیم پرداخت.

آی پی ثابت برای ترید

آی پی ثابت برای ترید را چگونه می‌توانیم بخریم؟

آی پی ثابت برای ترید ، در واقع همان سرور مجازی ترید یا سرور مجازی بایننس است که در ادامه به طور کامل به شما آموزش می‌دهیم چگونه اقدام به خرید نمایید.

آی پی ثابت برای ترید را چگونه تهیه کنیم؟

آی پی ثابت برای بایننس را چگونه تهیه کنیم؟

اگر شما یک تریدر ارز دیجیتال هستید، حتما با وب سایت بایننس که یک صرافی خارجی است آشنا هستید، این صرافی ایران را تحریم کرده و باید از آی پی ثابت یک کشور دیگر این سایت را باز کنید تا به شما اجازه عضویت و فعالیت بدهد.

سرور مجازی ترید چیست؟

به سرورهای مجازیی که برای معاملات آنلاین بهینه و تهیه شده‌اند، به گونه‌ای که سرعت بالایی داشته باشند و کمترین Latency و Ping را تا سایت‌های صرافی و معاملات آنلاین فارکس داشته باشند، سرور مجازی ترید گفته می‌شود.

سرورهای ترید اکثرا در کشورهای اروپایی، کانادا ، استرالیا و برخی از کشور های آسیایی هستند.

سرور مجازی بایننس چیست؟

سرور مجازی بایننس ، سروری است که در کشورهای تحریم نشده قرار داشته باشد . یا به زبان ساده‌تر «بایننس کشوری که سرور یا همان کامپیوتر در داخل آن به صورت فیزیکی قرار دارد» جز لیست تحریم‌های بایننس نباشد.

شما میتوانید سرور مجازی بایننس را از webdade.com خریداری کنید یا با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۰۲۱۰ تماس حاصل فرمایید.

سرور مجازی بایننس در کشورهای «ایران، آمریکا، عراق، سوریه و چندین کشور دیگر» نمی‌تواند قرار داشته باشد.

پس سرور مجازی بایننس شما باید در کشوری باشد که در لیست تحریم‌های بایننس نیست، کشورهای تحریم شده بایننس شامل:

  • Iran
  • United States
  • Korea
  • Syria
  • Cuba
  • Crimea

می‌باشد که از وب‌سایت بایننس به آدرس:

https://www.binance.com/en/support/faq/360041126092

برداشته شده است.

مراحل خرید و تهیه آی پی ثابت برای بایننس و ترید در ۹ مرحله ساده !

  1. در مرحله اول باید به وب‌سایت وب داده مراجعه کنید : webdade.com
  2. در مرحله دوم از منوی وب‌سایت وب داده، به قسمت «سرور» و سپس گزینه «سرور مجازی ترید» را انتخاب می‌کنیم.
  3. در صفحه باز شده، تمامی توضیحات را می‌خوانیم، چندین ویدیو وجود دارد که به انتخاب یک سرور مجازی بایننس مناسب کمک می‌کند.
  4. یکی از ۳ پلان موجود را انتخاب می‌کنیم و روی دکمه « همین الان سفارش دهید » کلیک می‌کنیم.
  5. در صفحه جدید باز شده، یک کشور را انتخاب می‌کنیم، قیمت سرور مجازی ترید و بایننس از کشور های مختلف، ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشد.
  6. پس از انتخاب کشور، بر روی ادامه کلیک می‌کنیم و در وب‌سایت وب داده عضو می‌شویم.
  7. به درگاه پرداخت می‌رویم، پرداخت را انجام می‌دهیم.
  8. سپس ایمیل خود را چک می‌کنیم، اطلاعات ورود به سرور مجازی ترید و بایننس همراه با آموزش استفاده بر روی موبایل، کامپیوتر، لپ‌تاپ را نگاه می‌کنیم.
  9. تبریک ! سرور مجازی ترید و بایننس شما از یک کشور خارجی با یک آی پی ثابت از آن کشور آماده استفاده است و می‌توانید به معاملات خود بپردازید !
از چه کشوری آی پی ثابت بایننس بخرم ؟

از چه کشوری باید آی پی ثابت برای بایننس بخریم ؟

آی پی ثابت برای بایننس یا آی پی ثابت برای ترید را می‌توانید از هر کشوری به جز کشورهایی که در بالا نام بردیم خریداری کنید، ولی کدام کشور بهتر است؟ آیا فرقی می‌کند آی پی ثابت برای بایننس را از کشور خاصی بخریم ؟ بله، بسیار فرق می‌کند، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی‌های هر کدام را با شما در میان بگذاریم.

کشورهای نوع A :

کشورهایی که توسط هیچ جایی تحریم نیستند ، بایننس از کاربران آن کشور ها احراز هویت درخواست نمی‌کند، این کشورها شامل : هلند ، ترکیه، امارات، استرالیا، انگلیس، سنگاپور، کانادا، لهستان.

به ترتیب بهترین کشورها جهت خرید سرور مجازی برای فعالیت در صرافی‌های ارز دیجیتال نظیر بایننس هستند.

بهترین کشور در حال، کشور هلند است برای خرید آی پی ثابت برای بایننس و ترید.

کشورهای نوع B :

کشورهای نوع B در واقع کشورهایی هستند که « ایننس آن‌ها را تحریم نکرده» ولی با احتمال ۹۰% پس از ورود به حساب بایننس یا صرافی، از کاربر استفاده کننده و تریدر درخواست مدارک احراز هویت می‌کند.

این کشورها نظیر : آلمان ، فرانسه

کشورهای گروه B تحریم نیستند، ولی باید مدارک احراز هویت خود نظیر «پاسپورت، قبض آب و برق، گزارش حساب بانکی و یا کارت اقامت یا ID Card یا گواهی نامه رانندگی» از کشور آلمان یا فرانسه را به بایننس یا صرافی‌شان بدهند تا تایید شده و بتوانند فعالیت کنند.

سیاست بایننس در مقابل دریافت این مدارک به هیچ وجه مشخص نیست و ممکن است در آینده کشورهای گروه A و B عوض شوند و کشورهای بیشتری به گروه B اضافه گردند.

پس اگر شما مدارک احراز هویت از کشور آلمان یا فرانسه را دارید، می‌توانید موقعیت کشور خود را آلمان یا فرانسه انتخاب کنید و با ارائه مدارک آلمانی و فرانسوی به فعالیت خود بپردازید.

آیا مدارک واقعی از کشور خاصی دارید !؟

از ترکیه مدارک واقعی دارید ؟ یا از امارات متحده عربی ؟ این ها دو کشور همسایه ایران‌اند، که بسیاری از ایرانیان دارای مدارک اقامتی این کشورها هستند.

اگر شما مدارک واقعی از این کشورها یا هر کشور دیگری دارید، بهترین کار تهیه سرور مجازی مربوط به کشوری است که مدارک احراز هویت از آن کشور دارید یا آشنایی در آن کشور می‌تواند مدارک خود را در اختیار شما بگذارد.

حساب وریفای شده بایننس چه مزایایی به شما می‌دهد ؟

با وریفای حساب بایننس خود می‌توانید معادل ۱۰۰BTC دلار از حساب کاربری خود به خارج از شبکه بایننس خارج کنید (withdraw کنید) طی ۲۴ ساعت.

با حساب وریفای نشده بایننس می‌توانید نهایتا معادل ۲BTC دلار از حسابتان در طی ۲۴ ساعت خارج کنید.

توجه داشته باشید که این محدودیت فقط برای ۲۴ ساعت است و پس از گذشت ۲۴ ساعت Limit شما ۰ می‌شود، چیزی مثل سقف کارت به کارت که در حال حاضر ۱۰ میلیون تومان است در شبکه بانکی کشور ایران.

منبع این موضوع وب‌سایت بایننس به آدرس https://www.binance.com/en/support/articles/115000864371 است.

سرور مجازی بایننس یا همان آی پی ثابت باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

اگر شما یک شخص حرفه‌ای در بایننس و ترید ارزهای دیجیتال هستید و روزانه زمان زیادی را صرف فعالیت در بایننس می‌کنید، پیشنهاد ما حداقل ۴ گیگابایت رم و ۲ هسته سی پی است.

اگر یک تازه وارد به دنیای ارز دیجیتال هستید، ۲ گیگابایت رم و ۱ هسته سی پی یو هم برای شما کافی خواهد بود.

به طور کلی هر چقدر منابع بیشتری بگیرید، سرعت کار کردن داخل سرور مجازی ترید و بایننس، بیشتر خواهد بود.

جزئیات تشکیل دهنده یک سرور مجازی چه تاثیری دارند؟

  • رم = سرعت انجام دادن کارها و قدرت سرور در زمینه باز و بسته کردن نرم افزارهای خاص و باز کردن همزمان چند نرم افزار می‌تواند به شما کمک کند .
  • سی پی یو = مسئولیت پردازش سریع اطلاعات و سریع اجرای فرامین شما را خواهد داشت.
  • هارد = فضای ذخیره سازی، حداقل ۲۰ گیگابایت، حداکثر به انتخاب شما ! اگر فعالیتی غیراز بایننس از سرور خواهید داشت، مثلا دانلود فایل و … میتوانید فضای هارد بیشتری تهیه کنید.

شما با خرید یک سرور مجازی ترید، در واقع یک کامیپوتر دیگر را اجاره کرده‌اید، هر چقدر منابع بیشتری بگیرید برای آن کامپیوتر، سرعت و قدرت بیشتری در اختیار خواهید داشت.

  • امکان استفاده از سرور مجازی ترید با آی پی ثابت برای بایننس در چه دستگاه‌هایی وجود دارد؟

در تمامی دستگاه‌های موبایل‌های اندروید و IOS ، کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت می‌توانید از سرور مجازی ترید با آی پی ثابت برای بایننس یا هر صرافی دیگر استفاده کنید.

  • آیا سخت افزار خاصی برای خرید باید داشته باشیم ؟

خیر هیچ سخت افزار خاصی لازم نیست در سمت کاربر تهیه و نصب شده باشد، شما با هر میزان سخت افزاری می‌توانید سرور خود را خریداری کنید.

  • منظور از ۴ گیگابایت رم و ۲ هسته سی پی یو در سرور مجازی ترید برای بایننس چیست ؟

منظور منابع کامپیوتری است که شما در کشور دیگری از شرکت‌های ایرانی ، نظیر وب داده اجاره می کنید.

  • آیا امکان استفاده از سرور مجازی ترید روی چندین دستگاه وجود دارد ؟

بله می‌توانید ۱ سرور مجازی ترید بخرید و روی چندین دستگاه به صورت غیر همزمان یا همزمان استفاده کنید.

  • بهترین کشور برای خرید آی پی ثابت برای بایننس ، کدام کشور است ؟

اکثر کشورهای اروپایی نظیر هلند، گزینه‌های مناسبی برای خرید سرور مجازی ترید و بایننس هستند. در آینده ممکن است بهترین کشور برای خرید سرور مجازی ترید و بایننس تغییر کند که از طریق صفحه سرور مجازی ترید و بایننس سایت webdade.com به اطلاع تمامی کاربران رسانده خواهد شد.

  • چقدر زمان می‌برد تا سرور مجازی ترید و بایننس راه‌اندازی گردد و از آی پی ثابت برای ترید بایننس بتوانیم استفاده کنیم؟

بلافاصله پس از خرید آی پی شما قابل استفاده خواهد بود و می‌توانید از آی پی ثابت برای ترید در بایننس در کمترین زمان ممکن استفاده کنید.

  • آیا از کشور های دیگر هم وب داده می‌تواند سرورهای قوی‌تری ارائه کند؟

بله وب داده می‌تواند از کشور هلند هم سرور اختصاصی هلند ارائه کند، می‌توانید از صفحه سرور اختصاصی هلند استفاده نمایید.

« اگر وقت خواندن این مطلب را نداشتید ، خلاصه زیر را بخوانید »

    • نتیجه‌گیری و خلاصه این مقاله :

برای فعالیت در صرافی ارزهای دیجیتال دنبال آی پی ثابت از یک کشور خارجی می‌گردید، محصولی که شما باید خریداری کنید «سرور مجازی ترید» نام دارد.

این محصول در ایران برای اولین بار توسط شرکت وب داده ارائه می‌شود.

برای خرید سرور مجازی ترید از وب‌سایت وب داده با آدرس زیر دیدن نمایید:

https://webdade.com/trade-vps

پس از دیدن پلان‌ها و مطالعه کامل صفحه بالا + مشاهده ویدیوها ، اقدام به خرید نمایید تا سرمایه و دارایی شما حفظ گردد و مشکلی پیش نیاید.

همچنین اگر سوالی در زمینه شیوه خرید و یا راه‌اندازی داشتید ، میتوانید با شماره :

۰۲۱۹۱۳۰۰۲۱۰ که شماره تماس شرکت وب داده است، تماس حاصل فرمایید.

جهت دریافت اطلاعات جامع‌تر می‌توانید از وب سایت وب داده دیدن نمایید:

وب داده

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.