خبر مهم:

کد مطلب: ۳۵۶۵۹۱

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

اتاق باید مرجع تمام صداها باشد

اتاق باید مرجع تمام صداها باشد

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید: اتاق باید مرجع تمام صداها و دست‌اندرکاران باشد. قطعا اگر چنین فضایی مهیا شود همه مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران درباره وضعیت انتخابات اتاق بازرگانی به تجارت‌نیوز گفت: چنانچه اتاق تنها به فعالیت‌های اقتصادی بسنده کند و از تک صدایی خارج شود، نهمین دوره اتاق می‌تواند آغاز فعالیت‌های قابل قبول باشد.

یحیی آل‌اسحاق افزود: چنانچه فعالیت‌های اتاق با پارامترهای اقتصادی و نه شاخص‌های سیاسی اداره شود قطعا بخش‌خصوصی می‌تواند با توانایی‌ها و امکاناتی که در اختیار دارد در برابر مشکلات و چالش‌هایی داخلی و خارجی همچون تحریم‌ها فائق آید.

او در توصیه‌ای به مسئولان و مدیران دولتی اظهار کرد: در این بازه زمانی باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم. معتقدیم شرایط موجود بدون بکارگیری ظرفیت بخش‌خصوصی امکان‌پذیر نیست. همه در این شرایط باید دست به دست هم بدهند تا از این شرایط ویژه که برای کشورمان اتخاذ شده عبور و به طور عملیاتی برای رفع مشکل گام‌های عملیاتی بردارند.

آل‌اسحاق به ویژگی‌های یک اتاق بازرگانی مطلوب اشاره کرد و گفت: اتاق باید مرجع تمام صداها و دست‌اندرکاران باشد. قطعا اگر چنین فضایی مهیا شود همه مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.