کد مطلب: ۵۹۷۲۱۳

گزارش تجارت‌نیوز از قیمت مسکن در اهواز

متوسط اجاره آپارتمان در اهواز چقدر است؟

متوسط اجاره آپارتمان در اهواز چقدر است؟

بر اساس آگهی‌های ثبت شده درنیازمندی‌های دیوار، فهرستی ازمتوسطاجاره ماهانه آپارتمان مسکونی در برخی از محلات اهواز و حومه به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به داده‌های موجود در سایت دیوار بر اساس آگهی‌های ثبت شده برای اجاره آپارتمان در شهر اهواز وحومه فهرستی از متوسط اجاره آپارتمانت در برخی از محلات اهواز و حومه شهر اهواز به دست آمده است.

بنا بر اطلاعات موجود در جدول زیر کویم هدیس با اجاره ماهانه ۱٫۹ میلیون تومان از محلات ارزان اهواز برای اجاره‌نشینی است. در مقابل محله‌های باهنر و سپیدار با متوسط اجاره چهار میلیون تومان در بین محلات جدول زیر بالاترین نرخ اجاره آپارتمان را دارد.

محلات کیانشهر و رسالت در شهر اهواز با متوسط اجاره حدود سه میلیون تومان ثبت شده‌اند.

متوسط اجاره ماهانه آپارتمان دو تا پنج سال ساخت در محله پردیش ۲٫۲ میلیون تومان و در محله گلستان ۳٫۶ میلیون تومان ثبت شده است.

میانگین اجاره اپارتمان ۸۰ متری در شهر اهواز براساس آگهی‌های سایت دیوار ۳٫۲ میلیون تومان ثبت شده است.

درجدول زیر متوسط اجاره ماهانه آپارتمان دو تا پنج سال ساخت در برخی ازمحلات اهواز (محلاتی با تعداد آگهی بالا) را بر اساس آگهی‌های سایت دیوار مشاهده می‌کنید.

25 page 0001 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    قیمتها به شدت بالارفته و واقعا مستاجرهارو توشرایط بدی گذاشته خونه های چندسال ساخت قدیمی وبدون امکانات اولیه امابازم قیمتهاشون نجومیه

  • ناشناس

    اصلاهم اینطورنیست که میگیدگران هست ولی نه به این قیمت اخه کی میادماهی سه میلیون کرایه بده براخانه انهم توی اهواز