کد مطلب: ۶۷۰۵۰۸

عملیات اجرایی ایمن‌سازی گود برج میلاد آغاز شد

عملیات اجرایی ایمن‌سازی گود برج میلاد آغاز شد

به گفته سرپرست سازمان عمرانی مناطق و نماینده معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران درحال حاضر در دو بخش عملیات اجرایی ایمن‌سازی گود برج میلاد آغاز شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرپرست سازمان عمرانی مناطق و نماینده معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران گفت: امیدواریم ظرف دو هفته آینده به عملیات سرعت دهیم تا بتوانیم تا پایان سال جاری ایمن‌سازی را انجام دهیم.

به نقل از ایسنا ، سعید بشیری، معاون عمرانی فرمانداری تهران در حاشیه بازدید از گود برج میلاد و در جلسه اضطراری مدیریت بحران گفت: آنچه که در جلسه امروز مطرح شد نشان‌دهنده این است که عزم مسئولین و اقدامات به سمت ایمن‌سازی این گود حرکت می‌کند.

ما نیز در فرمانداری تهران تلاش می‌کنیم اگر در ارتباط با این موضوع مصوبه‌ای ارسال شود پروسه بررسی آن در کمترین زمان ممکن انجام شود.

بشیری تاکید کرد: بی‌تردید باید موضوعات مربوط به آبیاری فضای سبز مجاورت این گود با حساسیت بالا و در نظر گرفتن نکات ایمنی مورد توجه قرار گیرد و اگر نیاز است نسبت به اعمال محدودیت‌ها تصمیم‌گیری شود تا در نهایت با تسریع در فرآیند ایمن‌سازی دغدغه شهروندان حل و فصل شود.

اتمام ایمن‌سازی گود برج میلاد تا پایان سال

هادی حق‌بین، سرپرست سازمان عمرانی مناطق و نماینده معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران نیز با حضور در جمع خبرنگاران گفت: مدتهاست این گود رها شده بوده و زمان زیادی از دست رفته است. اما درحال حاضر در دو بخش عملیات اجرایی ایمن‌سازی آن آغاز شده و امیدواریم ظرف دو هفته آینده به عملیات سرعت دهیم تا بتوانیم تا پایان سال جاری ایمن‌سازی گود را انجام دهیم.

حق‌بین ادامه داد: ایمن‌سازی این گود حدود ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد اولیه مالی دارد که تصور می‌کنم در تامین اعتبار آن مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: با همکاری سازمان مشاور اقدامات پیگیری خواهد شد و به صورت روزانه رفتار گود رصد می‌شود و به محض ایجاد مشکل اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد. همچنین در سازه برج نیز هیچ مشکلی ایجاد نشده است.

حیدری، مدیرعامل برج میلاد تهران نیز گفت: پس از پایان کرونا و بازگشایی مجموعه‌های فرهنگی، برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرده است. گود برج میلاد در همسایگی این مجموعه قرار گرفته است که از ابتدای دوره مدیریت شهری جدید به‌عنوان یک دغدغه مورد توجه قرار گرفت تا در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود در حال حاضر بحث ایمن‌سازی گود آغاز شده و ما در برج میلاد همکاری همه‌جانبه‌ای برای تحقق این ایمنی‌ در دستور کار خود قرار داده‌ایم تاکنون برای محدودیت منع خدمات ما موضوعی اعلام نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.