خبر مهم:

کد مطلب: ۵۵۵

اجرای ۱۵ طرح موفق آب و برق در عراق

مدیرکل دفتر توسعه صادرات و صدور خدمات فنی و مهندسی وزارت نیرو از اجرای 15 طرح موفق آب و برق توسط صنعتگران ایرانی در عراق خبر داد. بهرام نظام الملکی ، با بیان اینکه هم اکنون 15 پروژه توسط شرکت های ایرانی بخش آب و برق در کشور عراق در حال انجام است، گفت: در

مدیرکل دفتر توسعه صادرات و صدور خدمات فنی و مهندسی وزارت نیرو از اجرای 15 طرح موفق آب و برق توسط صنعتگران ایرانی در عراق خبر داد.

بهرام نظام الملکی ، با بیان اینکه هم اکنون 15 پروژه توسط شرکت های ایرانی بخش آب و برق در کشور عراق در حال انجام است، گفت: در زمان کنونی 10 پروژه در بخش آب و فاضلاب و پنج پروژه در بخش برق در عراق فعال است که عملکرد آنها مورد رضایت نسبی کارفرمایان عراقی است.

وی که در راس هیاتی برای ارزیابی عملکرد شرکت های ایرانی بخش آب و برق در کشور عراق حضور یافته است، ضمن بررسی عملکرد شرکت های ایرانی و دیدار با مقام های آن کشور درباره توسعه حضور شرکت های ایرانی در پروژه‌های آینده (آب و برق) کشور عراق مذاکره هایی انجام داده است.

در جریان این دیدارها، "عادل مهودر" وزیر شهرداری‌ها و کارهای عمومی عراق و مدیران کل آب و فاضلاب آن وزارتخانه، از تلاش ها و کارهای شرکتهای ایرانی قدردانی کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.