کد مطلب: ۳۷۶۷۸۶

مدیرعامل سایپا خبر داد:

اجرت رایگان تعمیرات بدنه محصولات آسیب‌دیده گروه سایپا در سیل اخیر

اجرت رایگان تعمیرات بدنه محصولات آسیب‌دیده گروه سایپا در سیل اخیر

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تعمیرات بدنه محصولات آسیب‌دیده گروه خودروسازی سایپا در سیل اخیر در استان‌های کشور به صورت رایگان و بدون دریافت اجرت و دستمزد انجام خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیو ز به نقل از سایپانیوز ، سید جواد سلیمانی در حاشیه بازدید از مرکز تماس گروه خودروسازی سایپا با ابراز همدردی با خانواده هموطنانی که در سیل‌های اخیر دچار حادثه شده‌اند، گفت:‌ سایپا از نخستین ساعات وقوع سیل در شمال کشور، شیراز و سایر استان‌ها، با حضور در صحنه حادثه تمام توان خدماتی خود را برای یاری‌رساندن به هموطنان بکار گرفت.

سلیمانی با بیان اینکه پس از پایان بلایای طبیعی، مهمترین موضوع تلاش برای جبران خسارت‌ها و بازگشت به جریان عادی زندگی است، افزود: متاسفانه تعداد قابل توجهی از خودروهای هموطنان در سیل اخیر آسیب دیده که سایپا تعمیرات بدنه محصولات آسیب‌دیده خود در این سیل‌ها را بدون دریافت اجرت و دستمزد در نمایندگی‌های مجاز منتخب در سراسر کشور انجام خواهد داد.

وی افزود: جزئیات این طرح به زودی از سوی گروه خودروسازی سایپا اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرعامل سایپا که همزمان با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی از مرکز تماس این گروه خودروسازی و اجرای طرح امدادنوروزی بازدید می کرد، ادامه داد: با شرایط جوی خاص نوروز ۹۸، ناوگان امدادی و شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش سایپا هم علاوه بر ارائه خدمات معمول، تمام توان و‌ تلاش خود را در جهت کمک به هموطنان سیل‌زده به‌ کار بستند.

گفتنی است مدیرعامل سایپا در این بازدید علاوه بر نظارت و ارزیابی طرح امداد نوروزی ۹۸ سایپا، با چند نفر از مشتریان سایپا که خدمات امدادی دریافت کرده بودند، به صورت تلفنی صحبت کرده و از نحوه خدمات‌دهی به آنان و میزان رضایت آنها از این خدمات را جویا شد.

وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش امدادگران در ایام تعطیلات نوروزی، بر حفظ سرعت و کیفیت خدمات امدادی سایپا تاکید کرد.

طرح امداد نوروزی سایپا از ۲۵اسفند۹۷ در سراسر کشور آغاز شده و تا ۱۶فروردین۹۸ ادامه خواهد داشت و هموطنان در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند با شماره تلفن شبانه روزی ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.