کد مطلب: ۱۲۸۲۷۸

احتمال کاهش نرخ سود بانکی

احتمال کاهش نرخ سود بانکی

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه احتمال کاهش نرخ سود بانکی وجود دارد، اعلام کرد در حال تهیه گزارشی برای شورای پول و اعتبار درباره نرخ سود بانکی هستیم. به گزارش خبرنگار تجارت نیوز،ولی الله سیف در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه احتمال کاهش نرخ سود بانکی وجود دارد، اعلام کرد در حال تهیه گزارشی برای شورای پول و اعتبار درباره نرخ سود بانکی هستیم.
به گزارش خبرنگار تجارت نیوز،ولی الله سیف در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره برنامه شورای پول و اعتبار برای کاهش نرخ سود این مطلب را اعلام کرد.

وی توضیح داد: ما در حال تهیه گزارشی برای شورای پول و اعتبار درباره سود بانکی هستیم.

سیف درباره اینکه امکان دارد که این سود کاهش یابد، تصریح کرد: این امکان وجود دارد اما مهم ترین موضوع آن است که تعادل بین عرضه و تقاضا در نقدینگی بازار به وجود آمده و این نرخ بتواند پایدار باشد.

رییس کل بانک مرکزی درباره محدودیت های بازار بدهی و پایداری نرخ سود، گفت: با ایجاد انضباط می شود تا حدودی اثر گذاشت؛ با هماهنگی که بین بازار بورس و نظام بانکی وجود دارد به طور حتم این موضوع قابل دسترسی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.