کد مطلب: ۵۲۲۰۴۱

احضار وزرای جهاد کشاورزی و صمت به دادسرا

احضار وزرای جهاد کشاورزی و صمت به دادسرا

وزرای جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت با توجه به مشکلات به وجودآمده در روزهای پایانی سال و گرانی برخی اقلام غذایی از جمله گوشت مرغ و محصولات کشاورزی، به دادسرای دیوان محاسبات احضار می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به مشکلات به وجودآمده در روزهای پایانی سال و گرانی برخی اقلام غذایی از جمله گوشت مرغ و محصولات کشاورزی، وزرای جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت برای بیان توضیحات در این باره، به دادسرای دیوان محاسبات کشور احضار خواهند شد.

این تصمیم، پس از برگزاری جلسه بررسی مشکلات بازار، تولید، توزیع و افزایش قیمت کالاهای اساسی و مصرفی مردم به ریاست دادستان دیوان محاسبات کشور با معاونان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت-معدن-تجارت و مدیرعامل سازمان شهرداری تهران اتخاذ شده است.

در جلسه مذکور، توضیحات معاونان وزرا درباره چرایی علل گرانی‌های اخیر قانع کننده به حساب نیامد و مقرر شده است وزرای مربوطه با حضور در دادسرای دیوان محاسبات کشور، نسبت به علل ناهماهنگی‌ها و بروز مشکلات معیشتی برای مردم و ترک فعل در این زمینه، پاسخگو باشند.

منبع: فارس

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    وزیر محترم را برای گرانی گوشت نباید احضار کنند باید برای گرانی نهاده های دامی دادگاهیش کنند که مرغداران و دامداران را بیچاره کرده

  • حامد

    ارز ۴۲۰۰تومانی دادید که سویا برا مرغداریها وارد کنن ذرت وارد کنن نه برن اقلام غیر ضروری مثل لوازم ارایشی و سیگار و …وارد کنن تا مرغداریهای مملکت ورشکست بشن صاحب نداره که.

  • جابری

    مقصراصلی ستاد تنظیم بازارکشور و شخص اقای قبادی هست که با قیمتهای مصوب بسیارپایین وقیمتهای زوری و عدم توجه به قیمتهای کارشناسی انالیز مرغ زنده ، مرغداران کشور را دلسرد کرد که جوجه ریزی نکنند وامروز وضعیت کشور را دچار بحران مرغ کرده است

  • ناشناس

    جهاد کشاورزی مسئولیتش تولید محصولات کشاورزی هستش . نه قیمت