کد مطلب: ۶۹۷۰۶۸

اخبار استخدامی تهران و البرز

اخبار استخدامی تهران و البرز

شرکت‌ها بسیاری از جمله شرکت‌های خصوصی برای تکمیل نیروی انسانی خود از میان واجدین شرایط برای سمت‌های شغلی مختلف و در صنایع مختلف، استخدام می‌کنند.

شرکت‌ها بسیاری از جمله شرکت‌های خصوصی برای تکمیل نیروی انسانی خود از میان واجدین شرایط برای سمت‌های شغلی مختلف و در صنایع مختلف، استخدام می‌کنند.

آگهی استخدامی این شرکت‌ها که شامل دیجی کالا، ایرانسل، همراه اول، اسنپ،گروه مپنا، انرژی دانا، گلدیران، نستله ایران، گروه ماموت،‌ داروسازی دکتر عبیدی و غیره می‌شود، در گروه‌های شغلی مختلف و حوزه‌های کاری متنوع هستند. این آگهی‌های استخدامی در ایران تلنت منتشر شده‌اند و در آنها از کلیه متخصصین و واجدین شرایط که علاقه‌مند به فعالیت در این شرکت‌ها هستند، دعوت شده تا رزومه خود را ارسال کنند.

استخدام های شهر تهران

از آنجایی که بیشتر شرکت‌های خصوصی و دولتی در شهر تهران مستقر هستند، طبیعی است که بخش زیادی از آگهی‌های استخدامی به شهر تهران اختصاص داشته باشد. این آگهی‌ها به شرکت‌های فعال در صنایع مختلف مانند شرکت‌های فعال در صنایع تولیدی، مخابراتی، دارویی و نفت و گاز تعلق دارد. برخی از آگهی‌های استخدامی شهر تهران که در سایت کاریابی ایران تلنت منتشر شده است، شامل استخدام کارشناس فروش، مسئول دفتر، مدیر مالی، دستیار مدیرعامل،‌ مدیر بازرگانی، فروشنده، کارشناس حسابداری،‌ کارشناس بازاریابی دیجیتال،‌ سرپرست فروش سازمانی، توسعه‌دهنده ارشد فول استک، طراح گرافیک، کارشناس جذب و استخدام و … می‌شود.

استخدام البرز

استان البرز نیز در میان استان‌هایی قرار دارد که در حجم آگهی استخدامی منتشرشده، بعد از تهران در رده دوم قرار دارد. با مراجعه به ایران تلنت آخرین می‌توانید جدیدترین آگهی های استخدام کرج را مشاهده می‌کنید که تنوع در آنها باعث شده، افراد بتوانند با هر مهارت و رزومه‌ای برای استخدام در کرج اقدام کنند.

برخی از فرصت‌های شغلی پرتکرار در میان آگهی‌های استخدامی کرج عبارت‌اند از کارشناس ارزیابی محصول، کارشناس کنترل پروژه، مدیر تولید، مدیر فروش و بازاریابی،‌ کارشناس فروش،‌ کارآموز امور حقوقی،‌ کارآموز منابع انسانی،‌ کارشناس جذب و استخدام، نماینده علمی، کارشناس انبار، طراح موشن گرافیک و هماهنگ‌کننده پروژه‌های عمرانی.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت کاریابی ایران تلنت مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.