کد مطلب: ۵۶۸۴۰۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سهامداران بخوانند / مهم‌ترین سیگنال‌های بورسی امروز ۱۲ مرداد

سهامداران بخوانند / مهم‌ترین سیگنال‌های بورسی امروز ۱۲ مرداد

روز گذشته بازار سرمایه با روندی منفی به کار خود پایان داد و شاخص کل در کانال یک میلیون و ۳۵۷ هزار واحد قرار گرفت. امروز کدام خبرها بورس را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته بازار سرمایه با روندی منفی به کار خود پایان داد و شاخص کل در کانال یک میلیون و ۳۵۷ هزار واحد قرار گرفت. امروز کدام خبرها بورس را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟

_قیمت طلا و سکه روز گذشته تحت تاثیر افت بهای جهانی طلا و ثبات نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت سکه امامی به ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

_ صرافی‌های بانک‌ها دیروز قیمت دلار را برای فروش ۲۵ هزار و ۹۹ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۴ هزار و ۶۰۲ تومان خریداری می‌کردند.

_ در بازار طلای روز گذشته هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۹۱ هزار و ۹۲۰ تومان قیمت دارد.

_ در پی نامه وزیر بهداشت به رهبر انقلاب در خصوص موج سهمگین و پنجم کرونا و پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای برای کاهش چرخش ویروس و بار بیمارستان‌ها، مقام معظم رهبری از رئیس‌جمهور خواستند این موضوع در ستاد ملی کرونا بررسی شود و هر اقدامی که لازم است انجام گیرد.

_ پذیره­‌نویسی واحد‌های صندوق جدید با نماد «مانی» از دیروز ۱۱ مرداد، از طریق همه ۱۰۸ کارگزار و سامانه‌های معاملاتی، آغاز شده است و تا پنج روز کاری ادامه دارد.

_ برخی قطعات لوازم خانگی به دلیل تحریم و مشکلات نقل و انتقال پول کمیاب شده و خط تولید برخی کارخانه‌ها را متوقف کرده است. نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی با تائید این خبر گفت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی برای تولید یخچال به دنبال قطعات ریزی مثل بُرد هستند و عده‌ای هستند که این قطعات را به صورت چمدانی برای تولیدکنندگان تامین می‌کنند.

_ دبیر انجمن خودروسازان گفته است: خللی در برنامه فروش فوق‌العاده خودرو به وجود نیامده است و در جلسه امروز کمیته خودرو، تصمیمات لازم برای فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا اتخاذ می‌شود.

_مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور با بیان اینکه گران‌فروشی گوشت مرغ به مدیریت نامناسب شبکه توزیع بازمی‌گردد، گفت: قیمت واقعی گوشت مرغ باید بین ۲۷ هزار و ۵۰۰ تا ۲۸ هزار تومان باشد.

_مدیرعامل کارخانه سیمان تهران با بیان اینکه قیمت سیمان در منطقه شهرری به حدود ۴۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد، گفت: تولید با تامین موقت برق امکان‌پذیر نیست و برای تولید سیمان و فعالیت خطوط تولید باید تامین برق ثابت و مستمر باشد.

_ یک تحلیلگر خارجی بر اساس شاخص فراکتال که از سه اندیکاتور فنی و دیدگاه تاریخی ساخته شده است پیش‌بینی می‌کند اتریوم تا پایان سال ۱۴ هزار دلار می‌شود.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بهترین و مهمترین سیگنال تعویض رئیس محترم سازمان بورس جناب آقای دهقان دهنویه چون دولت عوض شده بهتره یکی از اعضاء دولت جدید در سازمان مشغول به کار بشه تا هم تصمیماتش پشتوانه داشته باشه و هم در تاثیرگزاری در سایر بازارها به نفع بورس دخیل باشه .

    • ناشناس

      چی شد تا حالا که دامنه نوسان را به نفع نوسانگیرها کوچکتر میکرد خوب بود از وقتی میخواد بتدریج دامنه نوسان را بازتر کنه و برداره اگه بره بهتره؟

  • نادیا

    سلام دوستان
    چندروزیه برای ورود بع کارگزاری مفید دچار مشکل شده ام و برای هر وررد باید بازیابی پسورد کنم?
    لطفا راهنمایی کنید?

    • رها

      کلا تدبید خیلی مشکل داره ، من کارگزاریم مفید نیست ولی با تدبیر کار میکنم ، دق داد امروز منو
      سهام پورتفوی رو که نشون نمیده
      هر دفعه خارج میشه باید یوزر پس بزنی
      دستور خرید فروش رو دیر میفرسته و پیغامش که بعد ده ساعت میرسه ، یبار که سفارشمو ثبت نکرد دوباره زدم دوبار خرید شد برام
      ویرایش سفارش میزنی مانده بلوکه شده همون سهمت رو کم میکنه میگه عدم موجودی و هزار تا عیب دیگه حوصله ندارم بگم افتضاحه
      بابد کارگزاریمو عوض کنم بخاطر تدبیر بی تدبیر

  • ناشناس

    کانال ۱۳۵۷??? کانل ۱۳۵۷.۱ کی میرسیم؟ در مدح بیسوادی کارشناساتون همین یک جمله کافیه.

    • مهدی

      با توهین چیزی حل نمی شه. اگر تحلیل رو دوست نداری. نخون. مجبور که نیستی. بزار اونایی که می خوان بخونن داداش. من از این تحلیل ها استفاده می کنم . اگر چیزی در چنته داری و تحلیلی داری. رو کن داداش یا ابجی

  • ناشناس

    شاخص،بورس،? شاخص قماربازی ایران حبابی بالا رفت ولی اکثرسهامها منفی ???????

    • ناشناس

      امروز نصف سهام منفی بوده و شاخص جعلی کل بخاطر چند تا شاخص ساز مثبت شده چون روش محاسبه آن اینطوریه ولی شاخص هم وزن درسته چون منفی ضعیفی بود