کد مطلب: ۵۷۷۲۶۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قبل از معاملات بورس امروز این اخبار را بخوانید

قبل از معاملات بورس امروز این اخبار را بخوانید

روز گذشته شاخص کل بورس در پایان بازار با ۲۰ هزار واحد مثبت و حدودا ۱٫۵ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد قرار گرفت.کدام خبرها امروز روند بازار سهام را تغییر می‌دهد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته شاخص کل بورس در پایان بازار با ۲۰ هزار واحد مثبت و حدودا ۱٫۵ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم دیروز با ۹۰۵۴ واحد مثبت و حدودا دو درصد رشد در محدوده ۴۶۴ هزار واحد قرار گرفت. روز گذشته فارس، میدکو و نوری بیشترین تاثیر مثبت را در بازار سهام گذاشتند و بیشترین تراکنش‌ها هم برای شستا، شبندر و برکت ثبت شد. اما کدام خبرها امروز روند بازار سهام را تغییر می‌دهد؟

_ طبق مصوبه جدید هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، تمامی کارگزاران ناظر موظف هستند تا به سهامدارانی( حقیقی و حقوقی) که در سامانه سجام هنوز ثبت نام نکرده‌اند اطلاع رسانی کنند تا طی مدت ۱۰ روزه نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند. در غیر این صورت کدهای بورسی که هنوز ثبت نام نکرده‌اند مسدود می‌شوند.

_ نرخ اونس جهانی در بازار دیروز ۱۳ شهریور ۱۸۲۸ دلار ثبت شد. قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۶۳ هزار تومان رسید و روند کاهشی را ثبت کرد.

_ نرخ بهره بین بانکی روز گذشته طبق اعلام سایت بانک مرکزی با اندکی افزایش رو به رو شد و به ۱۸٫۴ درصد رسید.

_ روز گذشته قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان اعلام شد.

_ دیروز نرخ دلار در صرافی ملی ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شد. همچنین دلار در سامانه نیما با قیمت ۲۳ هزار و ۷۷ تومان برای فروش و نرخ خرید ۲۲ هزار و ۸۶۹ تومان ثبت شد.

_ معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در پی نامه‌نگاری و درخواست از نظام بانکی، امکان ثبت نام قراردادهای اجاره سال ۹۹ نیز در کنار قراردادهای اجاره ۱۴۰۰ فراهم است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ارزش یک سهم تولیدی از دو روش زیر محاسبه میشود درصد سود سازی سهم را برمبنای 20درصد اینگونه محاسبه میشود طبق ترازنامه 12ماهه تلفیقی 99 درصد سود سازی فپنتا حدود 34درصد بوده است ???
    1_ سود ساخته شده ضربدر عدد 10
    2_سود انباشته ضربدر عدد ۵ بعلاوه درآمد عملیاتی هر سهم
    وقتیکه هرکدام از این دو روش محاسبه مقدار بیشتری نشان داد آن را ملاک عمل قرار دهید
    با قیمت کنونی سهم قیاس کنید چنانچه اختلاف قابل توجهی داشت و تابلوی سهم ( حجم مبنا حجم میانگین ماه ) هم مناسب بود فورا خرید بزنید وحداقل ۴۵ روز صبر کنید
    فپنتا را بخرید و بیشتر از رشد شاخص سود کنید
    حداقل بازدهی ۵۰ درصد ظرف ۴۵ روز خواهد بود

    • ناشناس

      این فرمول را خودت ساختی یا کسی هم کمکت کرده؟

  • ناشناس

    با این سجام مسخره و بی خاصیت میخواند مردم کرونا بگیرند بعد چندسال یادشون اومده ضرب العجل ثبت نام هم میدند اینم از اون تصمیمات خلق الساعه که اطمینان را از بورس میبره بجاش برید یک کار مفید انجام بدید

  • ناشناس

    ساعت ۱۰ صبح
    معلومه نقدینگی کافی و ورود پول نیست و حمایتی از این بابت هم نمیشه چون شاخص هموزن و سهام کوچک که سرمایه کمی میخواند مثبت میشه و بعدش بازحمت بتونن شاخص کل را با سهام بزرگ مثبت کنند