خبر مهم:

کد مطلب: ۵۷۹۸۹۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سیگنال‌های مهم آژانس برای بورس / خودرو به بورس وارد می‌شود؟

سیگنال‌های مهم آژانس برای بورس /  خودرو به بورس وارد می‌شود؟

 با توجه به قرار گرفتن شاخص در کانال یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحد و واکنش منفی نمادها و گروه‌ها به سیگنال‌های سیاسی امروز هم روند اصلاحی بازار ادامه خواهد داشت؟ و کدام اخبار در روند بازار امروز موثر هستند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته بازار سهام با افت شاخص و نمادهای شاخص‌ساز به دلیل اخبار و سیگنال‌های توافق هسته‌ای موقت ایران و کاهش قیمت دلار رو به رو شد

با توجه به قرار گرفتن شاخص در کانال یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحد و واکنش منفی نمادها و گروه‌ها به سیگنال‌های سیاسی امروز هم روند اصلاحی بازار ادامه خواهد داشت؟ و کدام اخبار در روند بازار امروز موثر هستند؟

_ در پی انتشار سیگنال‌هایی از حکم قطع‌نامه آژانس درباره ایران، خبرنگار وال استریت ژورنال دیروز در توییتی به نقل از ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه نوشت: ما برنامه‌ای برای ارائه قطعنامه‌ در نشست شورای حکام این هفته نداریم.

_ گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد:به زودی به ایران باز می‌گردم تا درباره مسائل مورد اختلاف دو طرف با مقامات عالی رتبه ایران رایزنی کنم. سیستم نظارتی ما برای سایت های هسته ای ایران موثر است.

_ طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس قانون بودجه، ارز ۴۲۰۰ تا آخر سال باید به شکل تدریجی حذف شود به طوریکه در سال ۱۴۰۱ چیزی تحت عنوان ارز ۴۲۰۰ نداشته باشیم.

_ مجری طرح چغندر قند وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشاورزان از قیمت خرید تضمینی اعلام شده چغندرقند که توسط شورای قیمت‌گذاری اعلام شده رضایت ندارند.

پیمان حصادی افزود: برای خرید تضمینی چغندرقند قیمت ۱۴۷۵ تومان اعلام شده که این قیمت براساس هزینه‌های تولید و شرایط رقابتی سایر محصولات اصلاح و افزایش خواهد یافت.

وی همچنین افزود: ارز ۴۲۰۰ تومانی برای دارو حذف نمی‌شود؛ این ایده هم وجود دارد که به جای پرداخت به دارو و داروخانه ها، این ارز به بیمه‌ها داده شود.

_ رئیس سازمان بورس گفت: شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت مانند بقیه شرکت‌ها هستند. بنابراین مشمول همه موارد و قانون‌های نظارتی سازمان بورس می‌شوند.

_ عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت:‌ طرح مجلس یازدهم برای ساماندهی بازار خودرو که یکی از بحث‌های اصلی آن عرضه خودرو در بورس کالاست، در یک سال اخیر در کمیسیون صنایع مورد بررسی قرار گرفته و متن آن هم‌اکنون آماده ارائه به صحن است.

_ قیمت طلا و سکه دیروز بر خلاف رشد بهای طلای جهانی، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۸۹۲ هزار تومان رسید.

_ روز گذشته در بازار طلا، هر گرم طلا با ۱٫۸ درصد افت به یک میلیون و ۱۴۵ هزار تومان رسید.

برای مطالعه بیشتر گزارش روش جدید عرضه اولیه: توزیع رانت یا افزایش جذابیت بورس؟ را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من از بورس خارج نمیشم دوساله توی ضررم باید ضررم جبران بشه بورس باید از همه بازارها جلوتر بزنه تا مردم دوباره اعتماد کنند

  • vaHID

    سئوال اینجاست :
    ایا در این سفر به بازرسان اژانس اجازه بازدید از دوربینها داده شد؟
    اگر جواب منفی باشد
    در انصورت بنظر من 99% این سفر بی نتیجه بوده است.

  • ناشناس

    همه سیگنال ها برای بورس مثبته صعود شاخص تا ۲ میلیون

  • ناشناس

    معامله گر بیسواد جز صف فروش و خرید چیزی دیگه بلد نیست ولی عجب نوسانی میگیره نوسانگیر نوش جونش

  • ناشناس

    اگر هم صعود کنه بازم نرسیده به ۱۶۰۰ برمیگرده و اگر چندبار نتونست عبور کنه مقاومت ۱۶۰۰ هربار قویتر میشه پس تا به حمایت ۱۴۰۰ یا پایینتر نرسه که پول جدید وارد بشه و همزمان حدود ۴۰۰ میلیارد صف خرید فجهان و نصف اصل پولی که جذب کرده یعنی ۱۲۰۰ میلیارد و عرضه اولیه های دیگه جمعا نزدیک۲۰۰۰ میلیارد مجددا وارد بورس نشه از عبور از ۱۶۰۰ و شاخص‌های بالاتر مثلا ۱۸۰۰ خبری نیست

  • ناشناس

    ماشین بره تو بورس کالا میترکونه

  • ناشناس

    سایت تجارت نیوز از ۲۴ ساعت ۲۳ ساعت خارج از دسترس هست. بعد از قطعی سیستم بورس شکایت میکنه?

  • ناشناس

    دیروز براتون کلی دلیل آوردم که بازار امروز مثبت خواهد بود در حالی که تمام کارشناسان شما گفته بودن بازار منفی هست. همون پیامی که گفتم بازار فردا مثبت هست به چند دلیل، البته اگه یادتون باشه. هر چند خودم می خواستم تو منفی ها خرید کنم و نشد دقیقا پستی گذاشتم انگار علیه خودم ??
    دوستان براساس حرف کارشناسان و هیچ کسی دیگه خرید و فروش نکنید منم اگه دیروز گفتم مثبت هست براساس شواهد و اتفاقات بازار دیروز بود که واضح بود مثبت هست. چیزی که الان زیاد شده تو مملکت ما کارشناس هست حالا کی و چطور کارشناس شدن من خبر ندارم.

  • ناشناس

    حپترو من هر روز معاملات سهم رو دنبال میکنم
    اردر ترس میزارن و تو کف قیمت مفت سهام با ارزشتنو جمع میکنن!
    اصلاح زیادی از نظر زمانی و قیمتی داشته و یکی از جا ماندگان بازاره
    بهترین فرصت خرید تو این قیمتها هستش نه فروش!
    بزودی میزنن زیر سهم و دیگه تو صف خرید گیر میکنین
    باشد یادگاری

  • ناشناس

    امان از دست این کارناشناسان نابلد شما