کد مطلب: ۵۸۸۴۲۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مهم‌ترین سیگنال‌ها برای بورس امروز

مهم‌ترین سیگنال‌ها برای بورس امروز

بازار سهام روز گذشته با افت دو شاخص بورس به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس با ۱۳۹۷ واحد منفی در کانال یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد قرار گرفت و شاخص هم‌وزن هم با سه هزار واحد افت در محدوده ۳۹۸ هزار واحد قرار گرفت. کدام سیگنال‌ها بورس امروز را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام روز گذشته با افت دو شاخص بورس به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس با ۱۳۹۷ واحد منفی در کانال یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد قرار گرفت و شاخص هم‌وزن هم با سه هزار واحد افت در محدوده ۳۹۸ هزار واحد قرار گرفت. کدام سیگنال‌ها بورس امروز را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟

_ طبق آنچه از اظهارات نمایندگان مجلس و سخنگوی شورای نگهبان برمی‌آید، به نظر می‌رسد مصوبه واردات خودرو راه سختی برای اصلاح و تایید نهایی از سوی شورای نگهبان ندارد و کارشناسان معتقدند با تایید آن توسط شورای نگهبان، واردات خودرو می‌تواند از سر گرفته شود.

_ رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در سال آینده افزایش حقوق به‌صورت پلکانی انجام خواهد شد، گفت: بر این اساس تلاش بر این است که حداقل افزایش اعمال شده ولی حقوق‌های پایین ممکن است تا بالای ۳۰ درصد نیز افزایش یابد اما کسانی که چندین بار افزایش حقوق داشته‌اند کمترین درصد رشد را خواهند داشت و افزایش حقوق برای تمامی کارکنان یکسان نیست._ به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی اونس جهانی طلا در نرخ ۱۷۶۷ دلار ثابت ماند. قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۴۵ هزار تومان افزایش یافت.

_ قیمت دلار در بازار آزاد روز گذشته روند افزایشی خود را حفظ کرد و به قیمت ۲۷ هزارو ۲۴۰ تومان رسید. نرخ ارز در صرافی ملی ۲۶۶۲۷ تومان اعلام شد.

_ رئیس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس اظهار کرد: دریافت سود مرکب توسط بانک‌ها متوقف شده است و از این به بعد این کار غیرقانونی محسوب می‌شود.

_ رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با بیان اینکه دولت و تولیدکننده نباید حق دخالت در بازار توزیع را داشته باشند، گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو میلگرد در بازار ۱۵ هزار و ۱۰۰ تا ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان است.

_ لوازم خانگی ایرانی گران شد. نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی با تائید این خبر گفت: لوازم خانگی ایرانی به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه و نرخ دستمزد گران شد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بخدا قسم نفرین مردم دنبالت میاد که هیچ وقت یادتون مرغ

  • ناشناس

    بزرگ ترین اشتباه ما، اعتماد کردن به مسئولان و صدا و سیما بود. سرمایمون توی بورس نابود شد، قیمت همه چیز چند برابر.

  • ناشناس

    بزرگ ترین اشتباه ما، اعتماد کردن به مسئولان و صدا و سیما بود. سرمایمون توی بورس نابود شد، قیمت همه چیز چند برابر. بدجور فریب خوردیم.

  • ناشناس

    بزرگ ترین اشتباه ما، اعتماد کردن به مسئولان و صدا و سیما بود. سرمایمون توی بورس نابود شد، قیمت همه چیز چند برابر. دیگه اینها قابل اعتماد نیستند.

  • ناشناس

    اینم از اونایی که میگفتن 3 روزه بورس رو درست می کنیم رسما دزدی آشکار، صد رحمت به زمان روحانی

  • ناشناس

    اینقدر از این سیگنال ها اومدن رو رفتن که خسته شدیم و فرقی نکرد .
    سیگنال مثبت میشه ضرر 60 درصدیم .
    سیگنال منفی میشه ضرر میشه 70 درصد .
    هر وقت بازار گردان ها و دلال ها و حقوقی ها بخوان سهمی رو میبرن بالا اگه هم نخوان با مخ میزننش زمین . سیگنال معنی و مفهومی نداره .

  • حسین

    سلام
    باید پذیرفت گول خوردیم یا باید هرچقدر پول گذاشتی پنجاه درصد بدی بری بیرون (پول زور ) یا پولت بمونه شاید یکم اومد بالا البته بعد بی ارزش شدن ولی یه چیزی رو از بین بردن اعتماد و اینکه هیچ چیز این کشور بر پایه اسلام ظاهر درست ولی باطن نه

  • ناشناس

    تجارت نیوز در خبر آخرتان آورده اید که لوازم خانگی به دلیل *افزایش قیمت مواد اولیه و نرخ دستمزد کارگر* گران شد.
    اگر لوازم خانگی به این دو دلیل گران شده باشد که به نفع سود دهی شرکت ها نیست چون از یک طرف درآمد بیشتر شرکت ها که ناشی از رشد تورم بوده باید صرف دستمزد کارگر و افزایش قیمت مواد اولیه شود و از سوی دیگر وقتی قیمت لوازم خانگی افزایش پیدا کند به مرور زمان، قدرت خرید مردم کاهش می یابد و فروش شرکت ها پایین می آید که همه این عوامل تاثیر سوء در سوددهی شرکت دارد. برای همین است که از نظر اقتصادی اثر طولانی مدت رشد تورم خوب نیست و باید کنترل شود.

  • ناشناس

    آقایون سهام دار با نفروختن سهام استراتژی نوسانگیرها و حقوقی ها رو بهم بزنید با فروختن سهام به اونا سود میرسونید.

  • ناشناس

    خدا پدرت رو بیامرزد روحانی بیا بابا ما اشتباه کردیم