خبر مهم:

کد مطلب: ۵۹۲۳۹۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اخبار موثر بر بورس امروز / نرخ سود بین بانکی باز هم افزایشی شد

اخبار موثر بر بورس امروز / نرخ سود بین بانکی باز هم افزایشی شد

بازار سهام روز گذشته با افت گسترده شاخص بورس رو به رو شد و در پایان معاملات در محدوده یک میلیون و  ۳۷۵ هزار واحد قرار گرفت.کدام اخبار در روند بازار امروز موثر هستند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام روز گذشته با افت گسترده شاخص بورس رو به رو شد و در پایان معاملات در محدوده یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحد قرار گرفت.کدام اخبار در روند بازار امروز موثر هستند؟

_ میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در واکنش به تحریم جدید آمریکا در مورد ایران در توئیتی نوشت:همه شرکت کنندگان در مذاکرات وین باید از اقداماتی که ازسرگیری و تکمیل موفق مذاکرات برای اجرای موثر برجام را پیچیده‌تر کند، بپرهیزند. این اقدامات باید بطور خودکار و بدون هر گونه قید و شرط صورت گیرد.

_ رئیس اتاق مشترک ایران ‌‌و افغانستان از بهبود شرایط تجارت ایران با افغانستان بعد از استقرار طالبان و اعزام هیات‌‌های تجاری خبر داد و نسبت به پیش‌ افتادن رقبای چینی و ترک در این کشور متذکر شد.

_ قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار روز گذشته یک میلیون و ۱۶۵ هزار تومان اعلام شد. قیمت سکه در سایت اتحادیه طلا تهران ۱۱ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان اعلام شد و سکه در بازار آزاد در محدوده ۱۱ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان نرخ گذاری شد.

_ مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت با بیان اینکه به دنبال آزادسازی قیمت خودرو نیستیم، گفت: خودروساز نباید با زیان تولید کند از این رو روند کنونی قیمت‌گذاری به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند تداوم یابد.

_ هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در آخرین جلسه خود انجام معاملات بلوک‌ را با هدف توسعه بورس‌های کالایی برای بورس کالا و بورس انرژی تصویب کرد.

_ آمار منتشر شده از سوی وزارت صمت نشان می‌دهد که قیمت برنج، شکر و گوشت در شهریور امسال بین ۲۸.۴ تا ۷۱.۶ درصد افزایش یافته که بیشترین افزایش قیمت مربوط به شکر بوده است.

_رهبران ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، آلمان و فرانسه پس از دیدار در حاشیه نشست سران گروه ۲۰ در رم، پایتخت ایتالیا، با صدور یک بیانیه مشترک، از تسریع فعالیت‌های هسته‌ای ایران به شدت ابراز نگرانی کردند.

جو بایدن، بوریس جانسون، آنگلا مرکل و امانوئل ماکرون در این بیانیه بر تعهد خود مبنی بر جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تاکید کرده و آورده اند: «پیشرفت‌های اخیر ایران در افزایش سریع میزان اورانیوم غنی شده و میله‌های سوخت فلزی هیچ توجیه غیرنظامی (صلح‌آمیزی) ندارد اما برای ساخت سلاح هسته‌ای لازم است.»

_ روز گذشته نرخ سود بازار بین بانکی روند افزایشی داشت و به ۲۰٫۳۱ درصد افزایش یافت.

آخگرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • hocn.jalili@gmail.com

    پایه خنده زن وبچم شدم اب شدم اعتماد ب بورس ایران مساوی سکته

  • ناشناس

    بر باد رفتگانیم

  • محمد

    فعلا با کرونا حواس مردم رو پرت کردن و دغدغه خودشون رو کرونا اعلام کردن و با همین بهانه تا نزدیکای انتخابات بعدی کشور رو همینجوری اداره میکنن.
    اون از رییسی، اون از قاضی زاده هاشمی، زاکانی، محسن رضایی…..
    همشون دغدغه معیشت مردم و بورس رو داشتن

    • ناشناس

      درسته۳ روزه می خواست بورس را سبزپوش کند
      پس چه شد ؟؟؟؟

  • ناشناس

    دیگه اینجا مطلب نوشتن چه سودی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هیچکس واسش مهم نیست حالا هی مطلب بنویسم چه سود ؟ دیگه بیخیال زندگی بریم غاز بچرونیم

  • ناشناس

    تنها راه اعتراض به اوراق فروشی فله ای دولت، خروج ما سهامداران از صندوقها میباشد. مدیران صندوقها برای حفظ موقعیتشان مجبورند بخرند و مدیران بورس هم برای حفظ صندلی خفقان گرفته اند.ولی ما مجبور نیستیم در صندوق ها بمانیم.

  • ناشناس

    مگه ایران اصلا جیزی به نام بورس داره؟!

  • بدشانس

    چون بورس هر از گاهی دچار افراط و تفریط ناگهانی میشود و نمیشود رفتار و حرکت آن را پیش بینی کرد و کلا ضرر ده شده
    پس عقل سلیمی آن را اداره نمیکند

  • آرش

    طرفداران آقای رئیسی
    حمایت ایشون رو هم دیدید؟
    قیمت خیلی از سهم ها از زمانی که شاخص ۱۱۰۰ بود پایین تره
    این شاخص نمایشگر حال بازار نیست به شاخص هم وزن دقت کنین . با سهام بزرگ شاخص رو یه تکونی دادن که بقیه رو بکشن پایین و موفق شدن
    دولت مردای ایران بدونن زیاد شدن این بغض ها و این نارضایتی ها به جایی میرسه که دیگه نمیتونن جلوشو بگیرن

  • حسین

    تابحال ندیدم پدر و مادری جیب بچه خودشون رو خالی کنند
    التماس می کنیم پول های ۲ سال پیش خودمان که به بورس دادیم پس بدید اشکالی نداره کامل بی ارزش هم شده!!!!

  • بهنام

    ۳ ساله وارد بورس شدیم هر روز و هر ثانیه نرخ همه چیز بالا رفته به جز بورس که برعکس همش منفی هست
    بعد میگن مردم بلد نیستند !!!!
    خنده دار نیست ؟