کد مطلب: ۵۰۶۵۵۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خبر خوب برای سهامداران فملی

خبر خوب برای سهامداران فملی

اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از افزایش ۱۲ درصدی تولید کاتد مس خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: تا به امروز ۲۲۰ هزار تن کاتد تولید شده و تا پایان سال به ۲۸۰ هزار تن کاتد مس خواهیم رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد جلوتر هستیم.

اردشیر سعدمحمدی با اشاره به اینکه شرکت ملی مس ایران برنامه دو میلیارد و ۴۸۰ میلیون یورو به‌علاوه ۳۰هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید را شروع کرد، گفت: این میزان سرمایه‌گذاری موجب درآمد دو میلیارد دلاری شرکت مس می‌شود، همچنین تا پنج‌سال آینده این ظرفیت را به ۴٫۵ میلیارد دلار می‌رسانیم و رشد ۲٫۵ برابری برای شرکت مس اتفاق می‌افتد.

همچنین او افزود: با انجام پروژه‌های جدید مس، میزان ظرفیت کنسانتره به دو میلیون و ۵۰۰هزار تن افزایش می‌یابد،استان‌های یزد‌، اردبیل، آذربایجان غربی و محدوده‌ای از سیستان و بلوچستان، استان‌های جدید ما هستند که در آینده به تولیدات مس اضافه خواهند کرد.

سعدمحمدی در پایان گفت: سال آینده سه کارخانه جدید کنسانتره در کرمان شامل درآلو، دره‌زار و معدن ۷۲هزارتنی حاصل از سرباره‌های مس افتتاح می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سهم فملی سال قبل در این تاریخ چند بود؟
    در یکسال گذشته چقدر سود داده؟
    در یکسال گذشته چقدر افزایش سرمایه داشته؟
    الان قیمت چنده؟
    کمی صبوری لازم است.
    خودتان بررسی کنید کسی که یکسال قبل سهم فملی را خریده، با این وضعیت بورس، 200 درصد سود کرده است.

    • ناشناس

      هرکس توی تورم پارسال تا امسال شلغم هم خریده بود ۵۰۰ درصد سود میکرد .این چه استدلالیه….. قیمت ها رو نمیبینی ؟ارزش پولت از پارسال تا حالا چند درصد ریخته .یکم فکر کن

  • علی

    مردم تو رو خدا وارد بورس نشید بیچاره میشید

  • مجمع تحلیلگران

    دوستان دوران شاخص سازا بپایان رسید. یعنی نقدینگی کافی جهت رشد اینا وجود نداره. . بورس برمیگرده به روال سال ۹۸ و ماقبلش . اگه شرکتای متوسط و کوجیک حمایت کردن از حقوقی. نقدینگی میره اون سمت وگرنه کل بورس از هم میپاشه باید راهشونو از شاخص سازا جدا کنن

  • ناشناس

    این چه خبر خوبیه
    که فملی را نابود کرد
    من دیگه فرق بین خوب و بد را بخدا تشخیص نمی‌دم

  • گنیا

    این اقا مهندس هم هرچه از شرکتش تعریف میکنه بالاترین سطح تولید فروش استخراج میگه انگار گوش شنوای نیست که بگه چرا با این همه امتیازات پیش گویها ازسهامش حمایت نمیشه دیروز دریغ از امروز هر روز خونی تر میشه میدکو که در همین زمینه است هیچ سروصدای نداره الان قیمت سهامش سه برابر ملی مس ……؟

  • عجب

    خبر خوش برای صاحبان قدرت. وگرنه سهامداران که هروز منفی پنج میخورن

  • ناشناس

    همش دروغه…من شش ماهه فملی دارم ۵۰ درصد ضرر کردم …هروقت هم این خبرها رو دادند بدتر شده …فملی مزخرف ترین سهم بازاره…

    • زیان دیده کهنه کار

      دقیقا من 8 ماه فملی دارم و بعد از رفتن در50% ضرر سهامم را نصف کردن واون نصفه که بلومه کردن بعد از کلی بی ارزش شدن باز کردن و سهامی که دونه ای 3400 برا خودم درآمده بود با جایزش دونه ای 1200 فروختم. کهبیش از 70% اصل پولم به باد رفت.تازه اگه الان میخاستم بفروشم باید 1000 میفروختم،
      حدا لعنتتون کنه، فقط هر کی هر چی داره بفروشه نقد کنه که همش به باد خواهد رفت از من کهنه کار زیلن دیده به شما نصیحت.مثل آفت افتادن به جون بورس و سهامداران حقیقی و تا تهشو در نیارن و به خاکستر تبدیل نکنن ول نمیکنن. از ما دوستانه گفتن.مختارین.

  • ناشناس

    افزایش سرمایه اش بیشتر به من ضرر زد تاسود!

  • ناشناس

    چه فایده هر روز ارزش سهام این شرکت با این همه خبر خوب داره سقوط میکنه

  • ناشناس

    نظرحق گفتن تلخ است چرا منتشرنمیکنی بایدبگویم به به
    همه چیزآرومه من چقدرخوشبختم