کد مطلب: ۲۰۶۳۷۹

اختصاص تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری

اختصاص تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری

معاون رئیس‌جمهور گفت: بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ بازپرداخت ۶ درصد به افرادی که در بخش گردشگری و صنایع‌‌دستی علاقه‌مند به فعالیت هستند، اختصاص می‌یابد.

علی‌اصغر مونسان دیشب در حاشیه مراسم افتتاح اقامت‌گاه بوم‌گردی «ننه گل ابرو» در روستای کریم‌آباد چالوس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بوم‌گردی در حال طی کردن مسیر خود در کشور است، اظهار کرد: وضعیت بوم‌گردی روز به‌روز در حال توسعه است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، افزود: از ظرفیت‌های گردشگری کشور برای بوم‌گردی استفاده‌های بسیار خوبی می‌شود و امید داریم که گردشگری در کشور ما به جایی برسد که در شان ظرفیت‌های تاریخی ایران باشد.

این مسئول درباره حمایت دولت از گردشگری در مازندران، تصریح کرد: دولت در راستای حمایت از اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی برای سال آینده اعتبارات بسیار خوبی در نظر گرفته است.

مونسان بیان کرد: در زمینه اشتغال روستایی تا سقف ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در اختیار متقاضیان این بخش قرار می‌دهد و فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری اشتغال‌زایی در روستاها است.

وی بیان کرد: حدود ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ بازپرداخت ۶ درصد به افرادی که در بخش گردشگری و صنایع دستی علاقه‌مند به فعالیت هستند، اختصاص می‌یابد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه دولت برای اشتغال فراگیر طرح‌های مهمی در سال ۹۷ دارد و قرار است تا ۱۷۳ هزار شغل ایجاد کند، گفت: استان مازندران یکی از قطب‌های گردشگری کشور است و با جاذبه‌های بسیار خوبی که در خود جای داده است انتظار می‌رود این استان جایگاه ویژه‌تری را در امر گردشگری به دست آورد.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.